Gå til innhold

Skjønner ikke helt hvorfor lillegutt......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger å vrir seg så fælt ved puppen?

det virker ikke som han blir helt fornøyd der. Ligger å vrir seg og drar i puppen, og kan virke som han trøkker. Han har fått litt mme med malt de siste dagene i håp om at det skal hjelpe,. Bærsjen er helt gursjegrønn (den var gul). Blir litt fortvilet, det blir liksom ikke så veldig kos når han holder på sånn. Ikke sover han noe bra heller, våkner stadig.

Han er heldig vis ikke sånn på natten, begynner ikke før utpå morrakvisten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han? Kan godt hende du kanskje er tom, hvis det skjer etter en liten stund i måltidet...

Jenta mi er nå 9 uker gammel og noen ganger ligger hun å trøkker, pluss at hun blir irritert og "drar" i puppen...Det jeg da har skjønt er at hun har luft i magen (eventuelt må bæsje) og at jeg er tom for melk...

Og bæsjen hennes er sånn sennepgul...(kan minne noen ganger om en grov type også=o) )

Håper du finner ut av det da...Hvis ikke ville jeg ha kontaktet helsestasjonen og hørt...

Skrevet

HI her

Han er 6 uker. og vi skal heldigvis på kontroll på tirsdag. er ganske frustrerende

Skrevet

hun her er uroli vis hun ikke får det "rette" puppen først...høres rart ut...mn...får hun den andre spiser hun...

Skrevet

HI

Han er like urolig på begge

Skrevet

Høres veldig veldig veldig ut som økedøgn!

Skrevet

Min gjør også sånn men da er det bare luft. Så tar han opp å raper å da går det like fint igjen. Men dette har du sikert prøvd. Håper de har no fornuftig å fare med på tirsdag da:)

Skrevet

hi

Det skal jo liksom være kos og veldig lettvint dette her da. Kan ikke huske at det var sånn med han andre

Skrevet

Dette problemet hadde jeg og, helt til jeg gikk til kiropraktor med Tobias. Han fant noen låsninger øverst i ryggen på ham, trykket litt på disse, og vi fikk en ny unge! Han er mye roligere, har mindre vondt i magen, raper bedre, og vrir seg mye mindre på puppen! Så det kan virkelig anbefales. Kiropraktoren sa at om fødselen gikk fort, ungen var stjernekikker eller ble tatt med hjelpemidler, hadde de ofte låsninger. Tobias lå med nesa opp, og fødselen gikk i turbofart, så ikke rart han hadde det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...