Gå til innhold

Hvordan se litt freshere ut som gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt lei av det gustne utseende nå om dagen.. tar ikke sol, og fremdeles ganske vinterbleik og grå.. Noen gode tips? F.eks til en god selvbruning til ansikt eller noe annet?

Thanks ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du bor på vestlandet i helgen så sett deg ut i solen med godt med kle på. ;-D Jeg har vært så Sykelig blek/grå i ansiktet siden uke 4 pga oppkast...så skal love deg at det gjorde susen med litt fregner. Også tok ejg meg en tur til frisøren tidligere i uken og klippet meg kort. DEILIG!!!!! Bare det å gjøre noe for seg selv er luksus, og er gull verd!!!

Skrevet

Jeg har vært fllink i dette sv.skapet å sminke meg hver dag, samt kledd meg i litt tøffe mammaklær,vært hos frisør ol..Og i dette sv.skapet har jeg faktisk fått mye skryt hvor fint gravid jeg er:-)) he he.. I sist sv.skap så gikk jeg mye i joggiser og koseklær,håret ofte slengt oppi en hale osv.. Fikk sjeldnere høre at jeg var fint gravid el...Jeg føler meg faktisk mye freshere selv denne gang-så det har sikkert noe å si at jeg har brukt litt mer tid på meg selv:-)) Vet ikke men...

Skrevet

Jeg bruker litt solpudder i ansiktet, og da ser man straks litt freshere ut. Passer på å sminke meg litt hver dag, selv om jeg ikke skal ut på noe - føler meg bedre når jeg ser litt fresh ut:) Har også vært hos frisøren, og fått ny sveis og nye striper. Passer også på å kle meg litt ordentlig (ikke joggebukse og collegegenser), så sant jeg ikke holder på med noe husarbeid eller lignende. Føler meg automatisk bedre med litt ok klær, og dessuten er det mye hyggeligere for samboeren om jeg gidder å bruke litt energi på å se litt ålreit ut:)

I tillegg er det vel alltid fint for huden å drikke masse vann og få litt frisk luft.

Skrevet

bruk sterke farger. ta hjemme spa. peel kroppen og kos deg med frukt å grønt.

kjøp litt ny fresh sminke :)

Skrevet

Litt solpudder kan gjøre susen!

Skrevet

Litt concealer under øynene og litt solpudder og mascara kan gjøre underverker. En god klipp hos frisøren hjelper også. Ellers tar jeg alltid på meg noe som fremhever figuren min og magen når jeg skal ut blant folk. Drikke vann og gå turer i frisk luft får en også til å se freshere ut.

Skrevet

utnytt det fine været! pigmentene i kroppen er ekstra aktive mens man er gravid, skal ikke mye til for å få litt farge da. bare husk solkrem!

Skrevet

Jeg bruker Dove summerglow ansiktskrem og får en lett naturlig glød i ansiktet av den. Kjempedeilig. :)

Skrevet

Jeg bruker også mer tid og litt mer penger på å se alright ut i dette svangerskapet. Sist følte jeg meg ikke så pen som jeg gjør nå, og jeg er enig med hun over her sa at det hjelper å sminke seg litt hver dag, samt kle seg med litt kule klær osv. Det gjør hvertfall underverker for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...