Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Dior? D&G? BURBERRY? Altså solbriller som er så dyre på norske butikker at gammelerik melder sin ankomst bare man ser på prislappen... Men som jeg har såååååå lyst på, for jeg elsker solbriller...
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. mai 2008 Noen??? Dollaren er nå lav er den ikke?
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Hadde kjøpt på ebay. Har ei venninne som har kjøpt der, kjempe fornøyd. Det var Dior, kostet 1000,- totalt. Har aldri kjøpt solbriller men masse annet på ebay, elsker den siden.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2008 Ja driver å ser der inne, ser dere sikkert på en annen tråd jeg har der, er heeelt blank vettu, så må høste litt tips. Ser på andre sider i usa også, og er flere som ikke er dyrere enn e-bay faktisk. Men noen andre sider dere kan anbefale?? Må vel være flere solbrilleomaner her enn meg?? Var på interoptikk å prøvde solbrille just for fun forrige uke, men de som falt meg i smak kosta mellom 3800 og 4200... Kostbart da sjø
Ikkelektuell Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Prøv å bestille direkte fra f eks Gucci sine amerikanske nettsider. Jeg kikket på et par som kostet 3250,- i en norsk brilleforretning - de kostet 1750,- på nett. http://www.gucci.com/us/index2.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå