Gå til innhold

Trodde ikke det var mulig at han kunne bli verre (Straff)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han viste omsorg for tre av sine barn, pluss at de hadde det hjemmekoselig nede i kjellern. Jesus.

Skrevet

Jeg tror Staff begynner å bli litt sliten i hodet.

Skrevet

dølle uttalelse.

men jeg finner det like døllete å lage innlegg etter innlegg om hvor forferdelig barna må ha det, om hvor forferdelig alt i sammen er. selvføgelig er det det, men allikevel aner vi ingenting om hvordan livet har utartet seg i kjelleren, vi kjenner kun til medias versjon, og den er vel ikke kjent for å være stolbar? for alt vi vet VAR han en god far for barna sine, for alt vi vet var han en tyrann. det er ikke noe vi skal legge hodene i bløt for å finne ut, det er kùn barna som kan svare på det allikevel, og det håper jeg for gudsskyld de ikke trenger å gjøre. kjellerrommet var den virkeligheten som eksisterte for dem, verken mer eller mindre. om de lengtet bort kan vi heller ikke svare på kan vi vel?

uansett hvordan du vender og vrir på det; han er barnas far.

barna må ha det jævlig nok som det er om ikke vi skal pålegge dem å føle forakt for den mannen de kjenner som sin far også.

la barna få fred, slutt med denne fråtsingen i tragedien.

Skrevet

Jeg har ikke laget et innlegg om hvor forferdelig barna må ha det. Jeg synes bare at Staff bør finne senga nå. Og Ragna - tror du at han var en god far eller er det bare greit å si noe slikt? Sitat: "for alt vi vet VAR han en god far for barna sine".

Skrevet

hvor sier jeg hva jeg tror?

ingen plass.

det burde ingen andre heller. barna har det fælt nok som de har det syns du ikke?

om du tar deg en tur rundt på de diverse forumene ser du hva jeg mener. det florerer av innlegg ala ditt.

Skrevet

Jeg kan skrive det igjen: Jeg har ikke laget et innlegg om barna, men om Staff.

Har du mye i mot det, ikke svar da.

Skrevet

okey. så hva gir staff's uttalelse deg konnotasjoner til da? og hvem går det utover? i hvert fall ikke han. la saken ligge, så kanskje folk har en sjangs.

og om du ikke vil lage et innlegg om barna, hvorfor spør du da om dette;

"Og Ragna - tror du at han var en god far eller er det bare greit å si noe slikt? Sitat: "for alt vi vet VAR han en god far for barna sine".

hva mener du med det?

Skrevet

Du skrev det selv.

Det beste er vel at du slutter å bestemme over hva andre folk skal la ligge. Hvis jeg vil diskutere Staff gjør jeg det. Hvis du vil diskutere barna gjør du det.

Skrevet

herregud. kan du være så snill å fortelle meg HVORFOR du diskuterer staff da? er det bare hentet utav det blå en plass??

de to situasjonene går nødvendigvis hånd i hanske?

Skrevet

Tja, uansett hvor feil media muligens kan femstille ham, så kan man ikke kalle et menneske som voldtar sitt eget barn for en god far.

Skrevet

Jeg diskuterer Staffs pga hans syke holdinger til pedofile. Og jeg synes det er på grensa til at det burde være lov til å sette det på trykk. Han kan ha for stor påvirkingskraft i forhold til sine kriminelle venner.

Skrevet

ja, men da blir saken en helt annen, og der er jeg helt og bunnløst enig med deg.

men det er beklagelig at det kun er under slike saker (som da igjen får unødvendig masse oppmerksomhet) man setter lys på den slags uttalelser. han burde skjermes for sin egen ytringsfrihet.

Skrevet

signerer. småsporvinj jeg.

Skrevet

nei det er ikke greit.

selvsagt ser dere det fra de andre 13 barnas side også?

Skrevet

Tillat meg å tvile på forldregenskapene til en mann som kan låse inn sin datter i en kjellerleilighet holde henne fånget der i 24 år. Samt sette 7 barn på henne.

Hvorvidt han har vært en farsfigur for disse barna har ikke noe å si for mitt syn på en man som kunna gjøre det han gjort i utgangspunktet.

Alle barn er til en viss del lojal overfor sin foreldre og glad i dem. Det betyr ikke at foreldrene nødvendigvis er bra for ungene.

En mann som setter barn på sin egen datter er ikke en god mann.Samm hvor man vender og vrir på det.

Skrevet

Jeg mener selvfølgelig at barna skal skjermes og lurer på hvordan forhør med detaljer kan lekkes ut til media? Er det lov?

Skrevet

alt er selvsagt lov i media. vi ser jo at det svelges rått her inne blant annet (nei, jeg sikter ikke til deg)

Skrevet

men Cat, du ilegger ikke meg meninger jeg ikke har skrevet noe om nå? jeg har absolutt ikke skrevet noe om hva jeg mener om mannen som person, hva jeg syns om det han har gjort, hvorfor/hva/hvem, ja i det hele tatt. for alt du vet så mener jeg det samme som deg. men det har ingen betydning har det vel? det nører bare opp om alt det tragiske media allerede sjiter i fra seg. la nå barna få fred. hvordan hadde du hatt det om du på en og samme dag fikk vite at moren din hadde samme far som deg, men at denne moren din også hadde sex med sin egen far, i blandet den sannheten om at han har holdt deg fanget i et kjellerrom skjult fra omverdenen hele ditt liv, krydret med det fakta at hele verden også vet om det, som der igjen lager sine egne historier om historien og spinner rykter for det det er verdt. nice ikke sant? la nå ikke faren få ødelegge mer enn det han allerede har gjort, gi dem en sjangs.

Skrevet

Hva mener du egentlig med svelges rått?? ei jente blir holdt fanget i 24 år, faren voldtar henne og setter under den tiden 7 barn på henne. . Han lyver og manipulerer for å holde sin hemmlighet skjult. Han innrømmer dessuen forholdene. Det holder i massevis for meg. Alt rundt er for meg uviktig men en stygg side i media. Allikvel kan INGEN komme å si at dette er en snill og god mann. Snille og gode menn gjør ikke slikt. Og da har man ikke svelget noe som helst.

Jeg føler massevis med disse barnen, men jeg føler enda mer ergelse over den mannen som tok ifra dem en naturlig barndom og de opplevlser de skulle ha fått.

Skrevet

Jo jeg skjønner hva du mener og jeg hadde syntes det var grusomt å oppleve dette. Hadde dette vært i Norge hadde jeg vært forsiktig med å delta i slike disskusjoner. Men jeg føler meg rimelig trygg på at de ikke kan Norsk og leser på dib kranglsiden.

Skrevet

det jeg mener med at det svelges rått er at mennesker som på ingen måte har rekkevidde til å leve seg inn i hendelsen whatsoever sitter å bærer og buer seg inne på en side som denne. (ingen av oss kan ta inn over oss hva som egentlig har skjedd, det blir med synsing og føling - som ikke holder mål) det er direkte smakløst. uff så fælt, jeg får helt vondt inni meg, hva har de tenkt mens det har pågått, jeg klarer ikke å sove fordi jeg tenker så mye på østerike saken - stakkars meg, buhu, la oss tenne lys. mesking av andre menneskers tragedier er ikke noe for meg.

at du føler massevis med barna hjelper dem strengt tatt ikke på noen måte?

Skrevet

Tor Erling Staff egynner å bli rimelig skrullete i skallen på sine gamle dager og bør vel strengt tatt had munnkurv av media. Jeg fatter ikke at journalister siteren en sprøyte gal mann som overhode ikke burde fått lov til å virke som advokat lengre. TE Staff er en mann som har utspillt sin rolle og børoverhode ikke tas seriøst lengre...

Skrevet

Hva har hans evner som advokat med dette å gjøre?

Og hvorfor skal upopulære meninger knebles?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...