Gå til innhold

fortvilet....

vi blir 5, 25 sept :) <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ei jente på 5 år fra ett tidligereforhold dette tok slutt da hun var nesten to år...vi bor 20 mil fra hverandre..han nektet meg og ha venner og var totalt kontroll freak.... etter det ble slutt begynte helvette...fikk han det ikke som han ville skulle han melde meg til barneværnet...hadde en grei lløsning med annen vær helg...men etter en stund så ble alt værre...han drakk, kjørte i fylla ( 2 gang han mistet kortet) da jenta mi kom til han hadde han ny dame...dette skjedde tre ganger...å moren hans er "#¤%">6 ja psysisk syk både hun og faren til jenta drev terror på sms...han har truet med og tatt livet sitt mange ganger...

NÅ er det blitt slik att han vill ha henne når det passer han...syns datteren har blitt en ting som bare skal go ta å dra til pappan..jeg er dumsnill å tenker att hun må treffe slekt der han bor..det kan gå alt fra 1 uke til to måneder uten att han tar kontakt....alltid jeg som sender ett bilde eller lignende...for jeg er slik attjeg mener de skal ha kontakt...når jeg tar det opp med han så sier han att han ikke har penger på kortet eller lignende ... slik var det når pia var lita også ... han har løyet masse jeg har tatt han i det mange ganger.

nå har jeg hatt ny samboer i to år og fått nytt barn ( mars 08) jeg ville egentli hatt all omsorg for henne på 5 år , men trist att hun ikke får treffe slekt på andre sia... jeg har det aldri bra de gangene hun er til pappan sin... jeg vet jo att hun på en måte har det bra..men aldri gøy å ringe for da gråter hun og vill hjem ... vært der siden torsdag nå... og jeg sliter med følelsene ...

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre ...kan noen komme noen råd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...