Gå til innhold

Lillegutt skal ta hjerteoperasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på Haukeland og fått forebyggende medisiner..Han skal opereres på Rikshospitalet om en mnds tid.. Vi gruer oss veldig men det er visst veldig gode prognoser på den type operasjoner..Men aller først skal vi feire "Den store barnedåpen" 11.mai (50 gjester he he)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så ille. Dere får ha lykke til med både barndåp og operasjon.

Skrevet

Jeg fikk en sønn 3.mars som også skal hjerteopereres, trolig i juni. Hva er feilen til sønnen din? Skjønner godt du gruer deg, det gjør vi også.. men det vi har sett av rikshospitalet gjør oss trygge. Veldig fonøyd med helsepersonellet der ;)

Skrevet

Tusen takk for svar..Hjertefeilen heter VSD..Høres betryggende ut med helsepersonellet..Skal til kontrolltime på Haukeland igjen rundt den 16. og da får vi nok bestemt dato for inngrepet ;-)

Skrevet

Min lille pike hadde et kirurgisk inngrep på ductus, ikke hjerteoperasjon, men en åre v hjertet som måtte lukkes ved hjelp av inngrepet. Da var hun 800 gram og 32 cm lang. (Ekstrem prematur). Jeg vil bare si at det er utrolig hvor dyktige de er dag - og hvor sterke disse små er. Føler med dere, men det kommer nok til å gå bra skal du se=)

Skrevet

Ååh stakkars lille venn..Ja det er helt utrolig hva som går i dag..Har til og med hørt om barn som blir operert i mors liv;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...