Lova Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Er snart i uke 14 og har hatt et normalt sexliv helt siden jeg ble gravid, men i går fikk jeg ordentelig vondt når vi hadde sex, og det har vært ganske vondt siden. Langt ned, midt på. Litt mensen-aktig. Er så redd for at det er noe galt. Smertene kommer og går litt. Har ikke hatt noe blødning el, og alt var fint på UL forige uke. Baby som sprellet som bare det. Lurer på noen som vet hva det kan være, eller har opplevd det samme?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 slimhinnne i kjeden blir rik på blod og blir sprøere så man får lett rifter dette kan skape smerter og blødninger.. tror ikke du har noen ting å bekymre deg for:)
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 hørt om de som får kraftige kynnere når de har sex.. spes dersom mannen kommer inni deg eller du får orgasme.. trenger ikke være farlig, men veldig ubehagelig... Blødningen kan skyldes rifter i slimhinnene, som er tynnere enn ellers, trenger heller ikke være noe farlig
Lova Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2008 Takk for svar, men som jeg skrev har jeg ikke hatt noe blødninger, bare smerter. Det kjennes ikke ut som rift, eller kynnere, mer som mensensmerter. Smertene begynte også før noen av oss hadde fått orgasme, men jeg tenkte det ville gi seg. Ekkelt at det gjør så vondt i ettertid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå