Tante Bassa Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/05/03/534299.html
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Han trenger vel litt ny oppmerksomhet nå da siden Lommemannen har gitt ham sparken Like oppmerksomhetssyk som noen av disse kranglerne er her inne... hihi
Tomtetroll Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Ja, er noe alvorlig galt med den mannen. Er sikker på at han er like pedofil selv! Ble så forbannet når jeg leste det han hadde sagt.. Hallo?! Det går ikke an å forsvare det den syke syke mannen har gjort mot den stakkars jenta si..
TrustNoOne (but Me) Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Heldigvis begynner godeste Staff å dra litt på åra, så er nok ikke så veldig lenge til han går i pennalet for godt....blir ikke noen kondolansekrans fra meg, gitt!!!
Lova Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Bare jeg slipper å høre den sinnsyke stemmen hans mens han tyter ut dritten sin, er jeg ganske fornøyd. Jeg har sluttet å lese meningene hans i pedofilsaker. Blir bare kvalm av hele spetakkelet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå