Gjest Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Ser på det siste bildet av henne i vg i dag... så ufattelig trist det er...! blir helt matt av å prøve å sette meg inn i foreldrenes situasjon. Det verste er å tenke på, hvis - hvis hun skulle være i live enda, hvordan har hun det? Hva har hun blitt utsatt for? Jeg tror jeg hadde gått fra forstanden hvis jeg skulle levd i denne uvissheten resten av livet, datteren min liksom... For en syk verden vi lever i.
Gjest armagedon Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 helt forferdelig, det må være helt tragisk å være foreldre og ikke vite hva som er skjedd. Vi får jo stadig flere bevis på at vi lever i en gal gal verden
Bare jeg er meg :o) Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Grusomt. Det værste er jo at Madeleine og famlien deler sjebne med tusenvis av andre barn som forsvinner samt foreldre som mister barna sine på samme måte. Vi reiser til syden snart....kommer ikke til å vike unna barna mine for å si det sånn!!!
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 77.000 barn meldes savnet i Storbritannia hvert år! Det er jo helt vanvittig! Madeleine er bare en blant disse, det er like ille for alle foreldre. Forferdelig å tenke på, skrekk og gru.
Tøysetipp Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Det er så grusomt! Jeg får lyst til å gå med mei tei (skrives det sånn?) til datteren min er 20. Minst! De må ha det ubeskrivelig vondt..
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Forferdelig dette!Hun er vel død stakkars:(Selv om jeg håper av hele mitt hjerte at Madeleine lever og får komme hjem til mamman og pappan sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå