Hera83 Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Dere som er i uke 33 og oppover? Jeg har nesten lagt på meg 1 kg i uka de siste tre ukene, er 35 uker. Syns det er mye jeg... Har lagt på meg 6 kg fra begynnelsen av svangerskapet til uke 32 eller noe, nå har jeg lagt på meg totalt 9 kg.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har ikke pleid å legge på meg så mye på slutten, håper det gjelder denne gangen også. Frem til uke 26 la jeg på med totalt 10 kg. Nå er jeg i uke 34, og vekta står som den gjorde i uke 26. Og med de to første barna mine så gikk jeg ikke opp noen ting de siste ukene, så krysser fingrene Men her er vel det aller meste helt normalt. Noen legger ikke på seg noe i starten, men får det på slutten.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Har lagt på meg ca 3 kg fra start jeg, er i uke 32 nå.
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Hadde fra sist til denne kontroll lagt på meg 900 gram var da 37 uker. Det var på 14 dager.
Bilingüe Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Etter hva jeg har hørt og erfart, varierer dette veldig fra uke til uke / person til person. Jeg la på meg 1-1,5 kg i uka en måneds tid, og blei veldig nervøs, men så plutselig har jeg nå bare lagt på meg 200 g på 4 uker, så.. Men nå har jeg lagt på meg litt igjen. Går litt i rykk og napp Har vel lagt på meg totalt 5 kg (gikk ned 3 kg i første trimester, deretter opp 8), og er i uke 31.
Sikkertforgammel Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Jeg hadde lagt på meg 700 gram sist, på 14 dager. Men det kan variere veldig, alt etter om hva man har spist feks. Har man spist noe salt dagen før kontroll, så kan det påvirke "vannmengden" i kroppen veldig, og dermed se ut som om man har lagt mer på seg enn man faktisk har. Jeg har lagt på meg ca 4 kg tilsammen fram til nå. Håper på 4 kg til før jeg er ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå