Gå til innhold

Ung elskar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser med vissse mellomrom at ung elskar er temaet, sjølv om det strengt tatt ikkje høyrer heime på denne sida. Ser og at mange kvinner synes synd i den unge elskaren som vert utnytta på det grovaste av den eldre kvinna.

Sjølv er eg ein slik ung elskar som har forvilla meg inn på dennen sida. Eg kan ikkje på nokon som helst måte synast synd på desse unge jamaldringane som får sitt største ynskje her i livet oppfylt; å få liggje med ei eldre kvinne. Eg er berre 18 år og har lege med både jamaldringar og dei som kunne vore mi mor med omsyn til alder. Mest det siste. Eg er ung kvinnekjær og er umåteleg glad i sex. Det har eg fått av desse kvinnene. Det har vore ei nyting frå ende til annan, og eg har lært mykje, og eg er er viss om at dei eldre slskerinnene mine har følt det på sama måte. Og heldigvis har dei ikkje vore vanskeleg å bedt. Eg er og viss om at dette er noko mange unge drøymer om, men er redde for, kanskje litt ulovleg. Kvifor skal ikkje dei som er eldre kome oss i møte, men vere redde for å utnytte oss. Dei har mykje å lære oss. Me er på topp seksuelt i demnne alderen, og det er desse kvinnee og. La oss kome saman!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres deilig ut! usikker på om du er den du gir deg ut for å være, men... hvor mange 18-årige gutter forviller seg inn på disse sidene? men, men, kanskje flere enn jeg vet om;)

Kunne hvertfall gjerne tenke meg å ha sex med en unggutt en gang....

Skrevet

Du har sikkert rett: Trur heller ikkje mange på min alder (blir 18, men det er vel rettare å sei eg då er 17) er inne på denne sida. Kom inn her ved eit reint slumpetreff, og vart overaska over kor mykje sexprat her var på ei slik side. Det gjorde med nyfiken.

Eg er nok den eg gir meg ut for, men overdreiv vel litt: Har ikkje lege med svært mange damer. 9 stk kan vel ikkje seiast å vere svært mange, sjølvt om eg har gjort det mange ganger med fleire av dei. Dei fleste har vore gifte og har vore nyskjerrige på å prøve berre ein gong som deg. Det er sjølvsagt ikkje meg i mot når dei so seinare vil prøve fleire gonger. Dei har vel likt det godt dei og då?.

Skrevet

Spørsmålet mitt er hva defineres som eldre kvinner?

Kvinners grunn til å nedlegge unge elskere er en grunn og en grunn alene...å forstå at de fortsatt er attraktive på markedet.

Menns grunn fordi de vil prøve ei med erfaring..

Jeg har hatt noen unge elskere,hvorvidt de er på topp seksuellt det stiller jeg meg igrunn spørsmålstegn til...

De er uerfarene og igrunn ikke mye å hige etter,men jo,det var spennende for en kort periode.

Du kan si hva du vil om unge elskere men min erfaring er at sex med eldre menn er bedre. De vet mer hva som skal til for å tenne og tilfredstille en kvinne.

Jeg tror nok det er mange år til du er på topp seksuellt men uansett,nyt det det gir deg og ta erfaringene med deg videre,du vil nok etterhvert se at jo eldre du blir jo bedre blir du.

Skrevet

Spennende for en gang og to, men mer for noen som meg. Har prøvt det, og må si jeg nøt det. Det gav mersmak. Ung gutt, fast i fisken, stor kåt og vill. Helt vill, nærmest som hingst. Fort unnagjort, men kort tid etterpå en omgang til, og enda en til. Er ening med deg i at dersom du er ute etter annet enn bare knulling er dette ikke noe. For dette er snakk om heftig knulling og ingenting annet. Det er dette jeg savner i mitt ekteskap desverre, kosen får jeg hjemme.

Skrevet

"Kvinners grunn til å nedlegge unge elskere er en grunn og en grunn alene...å forstå at de fortsatt er attraktive på markedet"

Jeg tror heller det er sterk fysisk lyst på sex enkelt og greitt. Uten for mye om og men. At han er ung i fisken er selsagt ikke noe ulempe. Og så er det forferdelig spennede!

Skrevet

Så sterk fysisk lyst på sex er årsaken til at kvinner vil prøve ut unge elskere??

Hmm,kan man ikke da finne det hos jevnaldrende??

Jeg ser den biten med spenning men det stopper liksom der.

Jeg vil selv iallefall påstå at jeg har 10 ganger bedre sex med en på omtrent samme alder enn jeg har hatt med unge elskere..

Hva spenningen angår tror jeg det blir til hva du gjør ut av det selv..

Skrevet

Forsåvidt mindre fokus på kvinnesiden av saken enn den mannlige. Menn blir ofte fremstillt som grisete hvis de tar en....la oss si 17 år gammel jente. Hva så med kvinnen? Samme sak som hos mannen, unge menn blir sexobjekter først og fremst, hva ellers?

• 2 måneder senere...
Skrevet

Denne tråden er nå litt gammel, men like bra for det. Min sambuer har reist fra meg og jeg føler meg svært ensom for tiden. Spesielt savner jeg kosen. Og med lite barn kan jeg ikke gå ut. En pen ung man i samme blokka er helt på tuppa etter meg og vil ha meg som sin elskerinne. Det kom fram en kveld vi hadde tatt oss noen glass rødvin for mange både jeg og han. En beskjeden og sympatisk ung mann på 18, jeg nærmer meg 40. Men lysten var det ikke noe og si på såg det ut som. Jeg synest aldersskilnaden blir for stor selv om dette bare dreier seg om sex. På den andre siden har jeg lenge drømt om dette. Litt ulovlig liksom, og skal jeg gjøre det må det bli no før jeg kommer i kontakt med en mann for noe mer varigt. Vet det bare blir fram til jol fordi han då flytter tilbage til Nordnorge, og det føler jeg samstundes som litt betryggende. Noen der ute som har synspunkt?

Skrevet

fyttig grisen.æsj av meg.tenk å ligge med en på din alder som sin sønn.

nei,takk.er nok god og sprek mannen min da også.

Skrevet

Høres ut som en deilig gutt du, og veldig fin ny-norsk! :)

Hilsen 31-åring ;)

Skrevet

Kan ikke se hva som er så gale. De er voksne begge to og ønsker dette.Hadde ikke nølt. Skal du vere ærleg er det sæxen du nå savner. Kosen ordner du med selv.

Skrevet

Takk for det Slisha! Har fått mange tilbakemeldingar på at eg er deilig (helst frå litt eldre kvinner), so no trur eg på det sjølv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...