Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 hva syns dere? http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=3853 ser dere forresten hva slags stoff det er rundt midjen?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Enkel og nydelig. Helt min smak Ikke godt å si hva slags stoff det er rundt midjen. Jeg har også bestilt over nettet og på overdelen var det noe som lignet det som er på din. Jeg trodde det var perler, men de sa det var "lace", altså blonder eller små hull sydd inn... Du kan jo bare sende en mail å høre.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 kjolen er fin men tror nok den hadde blitt for utringet for meg
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Nyyyyyydelig,akkurat den jeg har sett meg ut
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2008 må ha me haltneckoverdel eller vanlig stropp.. Har en følelse av at alt faller av meg med en tubekjole, hehe....
Vannmann35 Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Litt for enkel og beskjeden for min smak - men alt i alt en pen kjole :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå