nr2-imagen:) Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Skal når jeg er 21+4 uker... synes det var litt tidlig? Når skal dere? Håper vi får bekreftet kjønnet 100% sikkert Siden jordmor bare trodde det var jente.. gleder meg!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Det synes jeg hørtes ekstremt tidlig ut,tror ikke at du får noe spesilet inntrykk av hvordan barent kommer til å se ut,at nok kan få bekreftet kjønn,det kan du nok,men tror ikke du blir så tilfredstilt på andre måter. Jeg var da jeg var 25+4 og jeg så stor forskjell på det og da jeg var når jeg var i uke 28. Synes det var helt greit i uke 25,fikk se barnet godt,men noe særlig tidligere ville jeg nok ikke tatt det. Hvis det er for å bekrefte kjønn,hadde jeg tatt en vanlig ul,den pleier ikke å være så dyr som 3d ellers hadde jeg ventet minst fire uker,men du må jo gjøre som du vil.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Har hørt man får best bilder og film mellom uke 25 og 30, 26-28 mest optimalt så jeg tenkte å bestille i uke 27. Men har ikke noe erfaring med 3d ul så dette er bare hva jeg har lest her inne og jordmor har fortalt. Er sikkert spennende uansett når da:)
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Vi har bestil 3D UL på onsdagen som kommer, er da 27+1.. gleder meg kjempemasse Skulle egentlig vente enda en uke, men grunnet reising og jobbing ble det da.. håper vi får se litt iallfall
pingu med 4:) Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 vi skal på 3d ul på mandagen..og da er jeg 27+4:) gleder meg/oss kjempe masse..kanskje vi får vite/bekreftet kjønn også...blir spennende:)
Isalita Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Vi skal på 3D-ultralyd på onsdag, og da er jeg 28+5. Gleder oss veldig.
*Bea* & bitteliten Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har bestilt - skal i uke 27 (26+5). Ikke så mange dager igjen. Gleder meg masse!!! Håper det fremedeles bor ei jente i magen, for ellers har vi en prins med masse rosa klær
ory Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Hei, jeg var i uke 28 og det var en kjempefin opplevelse. Vi fikk fine bilder vi har vist runt til venner og familie og har fått et lite inntrykk av lillejenta vår. Vi så film også. Hun åpnet både øyne og munn.utrolig at det går an å se så klart på noe som er inne i magen. Jeg hadde med mannen min og vi synes begge at dette var en stor opplevelse. Håper dere andre får en like fin opplevelse
AO3 Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Vi har ikke tenkt å ta 3D ultralyd. For det første må vi reise langt & lenger enn langt for å få tatt det... Og for det andre føler vi vel egentlig ikke noe behov for det, heller. Vi får jo se mini etterhvert likevel. Men nå er jeg bare i uke 16 (bim 17) - det er mulig vi endrer innstilling etterhvert? Lykke til til dere som skal ta 3D, det er sikkert en stor opplevelse.
jinte1983 Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 jeg har tenkt å bestille time om en tiukers tid. Er i uke 17 nå Men jenter! Jeg lurer på hvor mye dere betaler for en 3D time? Jeg var på volvat på Hamar her om dagen, for å høre på ventetid og pris på 3D, og svaret var lite ventetid, at de også har begynt med 4D (?!), og uavhengig om jeg skulle ha 3D eller 4D, så var det ca 1400kroner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå