sevilla1 Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Hadde sånn stripe fra navel og nedover sist - ikke noe denne gang. Er det tilfeldig om man får det eller sier det noe om kjønn kanskje? Eller bare hormon-nivået mitt? Noen som vet eller?
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Vet ikke egentlig, men jeg fikk gutt sist og hadde ikke stripe,venter jente nå og har ikke stripe denne gang heller..:-)
Lykkeliten123 Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Jeg hadde stripe sist og fikk gutt. Nå har jeg ikke stripe og venter jente ;o) Du då, ka fekk du sist?
Figa *Fødeklar* Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har en stripe som "deler" magen. Ikke bar eunder navlen, men også over. Nesten fra puppene og ned. Jeg venter jente, men tror ikke det har noe å si.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 jeg hadde stripe sist, fikk gutt, har ikke stripe nå, får gutt, hehe
mai mammaen til to Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 jeg hadde en kjempe kraftig stripe sist.den kom sikkert i uke 15--18 eller noe der omkring. den ble bare kraftigere og kraftigere.. gikk helt fra puppene og så langt ned jeg kunne se.. tok sikkert et år før den var borte igjen etter fødselen også denne gangen har jeg ikke fått stripe i det heletatt..den var jo omtrent akkurat gått bort da jeg ble gravid igjen.. hehe.. fikk jente sist og gutt denne gangen
sueno Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 har jente fra før og får jente nå og har ikke fått den stripen noen av gangene. har 2 venniner som får begge gutter den ene har og den andre ikke, tro det må være hormonelt:)
Hilde_85 Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Har stripe fra navelen og litt opp. Men den er ikke så tydelig. Men den er der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå