Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei... min gutt er snart 4 mnd, jeg gikk til spesialist med han på fredag for jeg følte det var noe som ikke helt stemte... der tok vi noen prøver som viste at han ikke tålte: -melk, egg eller nøtter.... + at han har en eksem som var veldig fin nå og man kunne ikke se det,men om jeg ikke var like flink som jeg har vært til nå kunne det fort bli svære sår..=(

anngående det han ikke tålte så må jeg holde meg borte fra alt som det er melk, egg eller nøtter i for jeg full ammer.. så dette kan bli litt av en jobb fremover... siden han var så alergisk mot såpass mye kunne det være stor fare for at han fikk enten asma eller pollen alergi... stakkar min lille gutt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkar liten:( Og så blir det jo endel ekstra for deg da. Melk i mye man ikke tenker over, feks er det melkespor i tannkrem:/ Du bør vel også få litt hjelp til kostholdet ditt da, blant annet bør du vel ta kalsiumtilskudd hvis du skal kutte ut melk helt.

Men det var jo godt at du fant det ut tidlig da! Og at du har vært flink og holdt det i sjakk. Vet mange som strever lenge før det oppdages allergi etc. Håper det går bra med dere da!:)

Skrevet

stakar liten...men,det går nok bra,bare du/dere kommer inn i det:) med nye matvaner og slik...

kan jeg spørre hvordan du skjønte at det var noe som ikke stemte??

Skrevet

nei av og til så bare skrek han en lite sekund også var det over liksom også hadde han utslett i fjeset dagen etter jeg hadde drikket masse melk også lot jeg være en ukes tid også drakk jeg melk igjen og da kom utslettet i fjeset tilbake

Skrevet

sånn hadde jeg det med 1 mann, men han var bare ca 8 uker når han begynte å få eksem, ble testet og slo fult ut på egg og melk. Mye styr med å holde seg unna alt mulig, ammet til han var 8-9 mnd, da gav jeg opp, ble for mye styr for kun 1-2 måltider pr dag.

Skrevet

merket det og veldig tidlig,men hs sa at det bare var vanlig utslett som alle baby fikk.. men jeg fikk nok tilslutt så da ble jeg sendt til spesialist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...