Gå til innhold

Ubehagelig å være gravid nå..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes dette begynner å bli skikkelig ubehagelig. Skal ikke ramse opp en lang klageliste, for er jo egentlig frisk og i "fin form.."

MEN, som babyen trykker!! Kjennes jo ut som magen skal spenge, og jeg er bare 33+3! Det presser ned i underlivet og nederst i rompa, kjennes ut som en kombinasjon av å måtte bæsje og menssmerter. (Sorry beskrivelsen)

Skal det være sånn, og bare bli verre? Har til og med fått en hemoroide i går :-( :-(

Nå furter jeg kanskje her, men dere som er like langt eller gjerne lengre, har dere også det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også at det innimellom er litt ubehagelig.. er 36+3.. mye stikking langt nede bekkenet, mensensmerter i ryggen, økt kynnere i løpet av dagen og så gjør det vondt rett over skambenet når jeg går og bøyer meg framover. Men har fått høre av jm at det skal være litt "vondt" på slutten av svangerskapet! og d er kanskje ikke så rart når babyen begynner å bli så stor og ikke minst at jeg for min del begynner å bli sliten! godt det nærmer seg termin 30 mai:):)

Er lov å furte litt synes jeg:)

Skrevet

jeg har noe av det samme som deg, føler han ligger så langt ned i bekkenet det presser og strammer der nede(i tillegg til vonde kynnere) må tisse hver halvtime... så dette er nok normalt... jeg har heldigvis ikke fått noe hemorider.. men fikk det sist jeg føde, og jeg unner ingen det for og si det sann...

Skrevet

jeg har fått det slik nå de siste dagene..kommer sånn innimellom. men jeg har jo termin idag da..;)

jeg lurer på om jeg får noen hermorider jeg og... men har ikke sjekket...

men merker det presser ned baki der. tror kanskje det er babyen som kryper nedover jeg.hadde det slik sist også.. når det nærmet seg

Skrevet

Helt enig med deg!! Er 34+1 i dag, og alt er vondt og ubehagelig. Er også frisk og vil derfor ikke klage, men ååååååhhhh sååå lei!! Vondt under ribbena og sliten i ryggen, må legge meg for å slippe å ha vondt, flere ganger om dagen. Blir så utrolig sliten bare av å gjøre nesten ingenting.. Har ei på 5 og en gutt på 7 fra før som er lei av at mamma ligger i senga...(for det hjelper ikke å ligge i sofaen lenger, den er for liten og hard..) Synes at tiden går så altfor sakte nå! Har begynt med bringebærblad-ekstrakt, håper det hjelper.sukk!..

Skrevet

hei...føler det akkurat sånn som du beskriver det...har heldigvis sluppet unna hemorider, men har ett grusomt press ned mot underlivet og rompa, og magen føles som den sprekker snart.... klarer ikke gjøre noe uten å stønne....uff...

er bare 29+5 så hvordan skal dette gå??

Skrevet

Jeg og får masse menssmerter og trykk der nede nå! Er 32+3 nå, når jeg får "menssmertene" så kjenner jeg at jeg blir helt svett og kjennes nesten ut som jeg får feber mens det pågår! Er ikke godt nei.....men det er vel en del av det å gå gravid, regner med at det er en slags moding!

Skrevet

er begynt på uke 32 og her er dte også kjempeubehagelig å være gravid for tiden. puster og peser som en hval (har astma i tillegg, ikke noe morro kombinasjon med høy mage altså!), bekkenløsning, harde og mange kynnere, halsbrann, og jaggu har jeg begynt å kaste opp igjen også.. ja, og nedpress har jeg også, gjerne i forbindelse med kynnerne... sånn, det var min klageliste, hehe :) Gleder meg til å få ut bebisen!!! :)

Skrevet

Denne skriver jeg også under på! Blir tungpustet og svett av små gåturer, føler jeg må sette av goood tid til alt jeg skal gjøre så jeg ikke skal dø på veien. Vondt i magen pga kynnere, press under ribbeina, gnagesår pga harde spark, tisseturer inntil 4 ganger hver natt, dårlig nattesøvn, vondt å snu seg om natten - men vondt å bli liggende også. Halsbrann og intens morgenkvalme i tillegg gjør hele graviditeten fullkommen ;-) Lei av at magen er i veien nå altså! hehe.. Godt å få klaget litt! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...