Gjest Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Fy f**n..! Det gjør så vanvittig vondt i den høyre puppen min.. Er så vondt at jeg nesten ikke klarer å puste =/ Skal det være sånn? Gjør det så vondt når den vokser? Eller har jeg fått betennelse? Noen som vet?
Figa *Fødeklar* Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Er jo litt rart hvis du bare har vondt i den høyre puppen og ikke i den venstre. Og hvertfall hvis det er så vondt at du ikke får puste. Men hvis jeg var deg ville jeg ventet litt og sett om det går over. Og hvis det ikke går over eller blir verre, ville jeg gått på legevakten eller til legen på mandag hvis jeg var deg...
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Jeg forsøkte å klemme ut litt melk av begge puppene her. Og det kom mye ut av den høyre, mens det kom ganske lite ut av den venstre. Det kjennes ut som det hjalp litt.. Men det er litt skummelt å tenke på at jeg kunne klemme ut så mye melk allerede.. Er 32+6 i dag. Nå har jeg ihvertfall ikke så vondt lenger og har tatt på meg innlegg i ull. Får håpe dette ikke skjer igjen da =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå