Maiken&Busa Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Hvorfor i helvete er dette noe å skryte av ? "Vi har 30 000 i regninger og 28 000 innkommende" Osv. Jo mer regninger, jo høyere status? Eller kanskje det er en grunn til alle spørsmålene om foreldrepenger hver mnd?
børdi Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 vi har nok regninger, :-( Og er det noen som skryter av det??? (klør seg i hodet) Jeg for min del skulle ønske regningsbeløpet var betydelig mindre , men nå er det nå engang sånn at vi har valgt mesteparten av regningene selv... Tenker da på hus og bil osv...
Maiken&Busa Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2008 Jaja, det forstår jeg, men hvorfor er folk så interessert i hva andre har i regninger? Og det er alltid de med høyest regninger (30 000 + ) som svarer. Det er faktisk mulig å ha mindre enn 30 000 i regninger, fatter ikke hvordan folk kalrer det. Vitner jo nesten om dårlgi pengestyring.
danieI Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 det er ikke mye litt husleie litt lån litt strøm litt forsikring litt barnehage
M by M Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Det er jo huslån, fellesutgifter, 2 biler, barnehage, telefon, internett og noe variable. Også mat da som jeg regner inn som fast utgift. Vi lander vel på rundt 30 ca i mnd i utgifter. Men er det dårlig økonomistyring altså? Det er det ting koster slik vi lever og vi har da penger til overs. Men *kremt* er det å skryte å si at man har så mye i utgifter nå plutselig? Merkelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå