LINDA*** Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Tror jeg skal ha mensen da. Men gudene veit. Denne pp har vært helt koko. Har en sånn rar følelse av et eller annet. Har for det 1. hatt el-slim i 2 uker! Og for det andre bare sex 2 ganger denne pp. (samtidig som jeg hadde el-slim, men når selve el var....? Nei, hakke peil ) Tror egentlig jeg har IKM i dag, men venter til mandag.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 eg har tr 8.mai... å har følelsen av at noe skjer...
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Så du er back in business Lara? Får krysse fingrene for positiv test da
LINDA*** Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2008 æchh. *rødme* Har du no p gang du da, ruger'n?
tingeling87 Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 har ikm på tirsdag. spennende!! har hatt masse sex denne pp så nå bør det klaffe:) det eneste jeg har av symptomer er ømme bryster. så vi får vente å se hva som skjer. skal krysse fingrene for oss!
Alle oss:) Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Tror jeg har IKM på mandag, men litt usikker... akkurat slutta på p-pilla, så er vanskelig å si når... har hatt diverse symptomer denne mnd, som alle har kommet og gått, men tror (HÅPER) det er noe på gang:).... hatt ømme (voksende?) bryster, vondt i bekkenet (hadde bekkenløsning sist), litt kvalm, TRØTT! og ellers følt meg gravid til tider, men det har kommet og gått litt, så er veldig usikker!! Men krysser fingrene!!
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Har ikm på torsdag 8 mai. Har litt symptoner og håper veldig at det har klaffet. Blir spennende å se.
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Ruger på 2 vettu... så hvis jeg har flaks så kommer 1/3 av ishockeylaget i januar Hehe
LINDA*** Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. mai 2008 Whaaaat?? Er du gravid med tvillinger??? Hey! Så kult!!!!! Dette var spennende nyheter!! :) Er det ikke sprøtt???
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 Vet jo ikke om de fester seg ennå da. Får vite det i modten av måneden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå