TrustNoOne (but Me) Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Nå har jeg stilt meg selv følgende spørsmål i en times tid: Hvorfor i all verden gjorde jeg ikke dette før?? Nå har jeg fått ny sveis og ny hårfarge hos frisøren, tatt 18 minutter solarium, fått hudbehandling og ny sminke..og det var verdt hver eneste krone! Hadde helt glemt hvor deilig det er å skjemme seg selv bort..nå skal jeg ta på meg litt behagelige sommerklær og komme meg ut i sola og nyyyyyte dagen fullt ut! Unner dere alle en slik dag
Figa *Fødeklar* Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Hørtes utrolig deilig ut! Blir nesten litt sjalu her! Kos deg i det fine sommerværet! Håper det er like fint hos deg som hos meg :-)
Lille Luna Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Det høres kjempedeilig ut!:-) Men, hvordan er det med solarium når man er gravid? Brukte du solkrem...jeg tenker på pigment og slike flekker man kan få når man er gravid...
TrustNoOne (but Me) Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2008 Solarium er helt trygt, er bare viktig å ikke bli overopphetet:) Jeg er en av de heldige som ikke har fått pigmentflekker, blir bare innmari fort brun nå som jeg er gravid, he he. Litt greit, før tok det flere uker før jeg fikk fregner en gang! Bruker solkrem, men ikke så veldig høy solfaktor. Har fått jevn og fin farge så langt, håper det holder seg..utrolig deilig å tjuvstarte litt på sommeren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå