Vektemor Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Hei. Min kjære mann har fått uhelbredelig kreft, dvs. de har gitt ham noen år igjen å leve så lenge medisinen virker. Vi har helt små barn. Jeg savner noen å snakke med som er i samme situasjon som meg, men finner ingen nettsider etc. hvor man kan komme i kontakt. Kreftforeningen har heller ingen sider, og vanskelig for dem som jobber der å formidle kontakt, da de ikke har lov å komme med navn. Jeg er redd for fremtiden, at barna skal vokse opp uten far, støtten jeg får av ham, hva med huset vi har kjøpt, økonomien. Verst av alt er nesten å se hvordan han lider, at han vet at han skal dø fra oss, familien sin. Det er jo forsket på kreft i så mange år, og det er jo ikke bare vi som opplever dette helvete, men mange mennesker som er rammet av denne dritten. Men håper sterkt på at det kommer noen revolusjonerende medisiner snart. Måtte bare skrive ned litt.
Maiken&Busa Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Så vondt å lese:-( Kreftforeningen skal ha støttegrupper der du kan komme i kontakt med andre i samme situasjon. Tror også de har et diskusjonsforum. Lykke tel!
Loglady Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Kjære deg. Nå har du det fryktelig vondt. Jeg kjenner noen som er i nøyaktig samme situasjon om dagen. I Bergen. Kan formidle kontakt via pm hvis det er ønskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå