HLH og Emily Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Jeg skulle gjerne ha malt et skap med oljemaling. Jeg hadde el denne uken og vet derfor ikke om jeg er gravid. Er det greit å male dersom jeg har vinduene oppe og lufter godt?
scoobydo Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 det sies at man helst skal unngå maling når man er gravid.. spes oljemaling da det kommer en del gasser ! MEN så tidlig... tror jeg ikke det har noe å si! Jeg maler jeg også.. selv om jeg trolig hadde El denne uken som var.. Men luft godt både mens du maler og etterpå!... sann for sikkerhetsskyld..
Mini LK Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Man skal ikke male med annet enn vannløselig maling når man er gravid, er farlig i begynneslen også med giftige gasser. Er hvertfall det som er anbefalt.
Shiny84 Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 greit at man er gravid ass, men du skal jo leve oxo. og du vet jo uansett ikke om du er det, så kan nok male med god samvittighet. Behøver jo ikke å ta helt av liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå