Gjest Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Fy f**n..! Det gjør så vanvittig vondt i den høyre puppen min.. Er så vondt at jeg nesten ikke klarer å puste =/ Skal det være sånn? Gjør det så vondt når den vokser? Eller har jeg fått betennelse? Noen som vet?
Krøllefrøken Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Du er sikker på at det gjør vondt i puppen, og ikke under puppen liksom? Jeg fikk iallfall beskjed av jordmor om at hvis man har store smerter under høyre pupp, skal man være litt obs på svangerskapsforgiftning. Vet ikke om man kan få brystbetennelse før man har begynt å amme, men hvis det er mulig gjør iallfall det sinnsykt vondt inni puppen. Da må du sikkert ha antibiotika for å få det bort! Håper det blir bedre da
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Nei, det var ikke under puppen. Det var så absolutt inni puppen det gjorde vondt. Det ga seg heldigvis etter en liten stund. Jeg forsøkte å klemme ut litt "melk" av begge for å se om det kunne hjelpe. Og dæven døtte.... Har jo blitt regne meieriet her jo =/ Så selv om jeg ikke har begynt å amme enda, og at jeg fortsatt har 7 uker igjen til termin, så ser det ut som at melkeproduksjonen har startet her gitt. Skal jo ikke klemme for mye på disse to utvekstene da, så jeg håper at jeg ikke behøver å håndmelke noe mer før babyen er her =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå