enda en Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 tok nettopp en QR test, og oppdaga en svak skyggestrek der. Den er blitt litt tydeligere, men nå er det ca ett kvarter siden jeg tok den. Står på pakken at den ikke skal leses av etter at det er gått 5 minutter. Åhåi, det blir spennende å se i morgen...! Og fallet blir knallhardt hvis den er negativ i morgen! =(
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Lykke til! Har lest om flere som har fått positivt resultat sent med QR og som har vært gravid!
enda en Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2008 Takk... =) Håper jo selvfølgelig på det beste, men er ganske nervøs for at den kan være negativ. Har jo testet negativt tidligere denne uka og fått litt skrekken, men så skal det jo sies at IKM er idag først. Skal teste igjen i morgen tidlig. GULP!
milla87 Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Å masse lykke til:) Dette går nok helt sikkert til å bli 2streker til i morgen..
enda en Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2008 Takk for det! =) Håper på det beste ja. Nei vi har ikke prøvd lenge, det er første "pp". Har 3 barn fra før av, og med dem har strekene vært der med en gang. Men har jo også vært ca en uke over IKM når jeg har testet... Var fast bestemt på å være rolig i forhold til dette med prøving; ikke teste før IKM, ikke tenke "gravid eller ikke" ca hvert våkne sekund, ikke gå å kjenne etter om det kanskje dukker opp symptomer osv... Men rart med det, jeg var hekta og "gal" fra det øyeblikk vi begynte prøvingen... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå