Gå til innhold

Dette var rart...Noen som kan svare??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det ca 4 uker siden MA, og jeg har ikke blødd noe på over 3uker,.. men i dag kom det noe brunaktig i trusa,.. ( litt slimete). Hva kan det være??? TR?? eller rester av aborten?? Har hatt to negative tester så jeg skal ikke ha noe av graviditeten i meg,...Håper det var TR,... Så kan vi bare vente på eggløsning om et par uker:)

Blir glad for svar,... om noen har opplevd det samme??

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ikke være el slim med litt gammelt blod i? Jeg hadde det på samme måte ca 4 uker etter SA og jeg er nesten 100% sikker at det var da jeg hadde el. Testet ikke da, men nå er jeg gravid og unnfangelsen skjedde antageligvis rundt det tidspunktet jeg hadde brunlig slim.

Blod i el slim betyr jo at man er ekstra fruktbar. Stemte godt for meg ihvertfall!:) Hadde bare sex den dagen jeg hadde slimet. Det var da 4 dager siden sist hyrdestund og hadde sikkert ikke sex før en uke etter.

Vet ikke om du ble så mye klokere, men dette er min erfaring.

Lykke til! Hopp i høyet!;)

Skrevet

Det er rundt 5 uker siden jeg hadde SA. I forrige uke fikk jeg el. Hadde da litt brunlig farge i el-slimet. Enig med orkidè31 med knopp:P, kan jo være el du har nå:)

Skrevet

Takk for svar,...

jeg er veldig usikker på hva det kan være,.. jeg har mensen smerter,.. og føler på meg at tr er like rundt hjørnet,.. I går kom det brunt slim,.. i dag er det lyserødt/rosa på papiret når jeg tørker meg,.. og litt på truseinnlegget,... da virker det ikke som slim... Men det er ikke mensenblod!!!!

Hadde sex i går,.. men trodde jo da at dette var starten på mensen,.. kanskje det heller var en super fruktbar periode,..:??? Hope so:)Leste her først i dag,...

Men har man slike mensen smerter når man har el?? har ikke merket det før,..( men når jeg tenker meg om har jeg jo gått på p - piller i årevis;))

Tenk om jeg er like heldig som deg ; Orkide:)

Når kan jeg event teste,..??????

Skrevet

du kan vel teste om pluss minus fjorten gode, lange dager;)

Skrevet

Hei igjen

Jeg bruker ikke å merke når jeg har el, men var rar i formen denne gang. Kan jo være at SA / MA gjør ting og tang med kroppene våre etter opplevelsen...?!

Nei testing- du må vel vente ja. Leser jo om jenter her inne som tester positivt fra 8 dager etter el, men de er vel i mindretall. Dessuten- vil du virkelig vite det så tidlig?:) Jeg hadde det mye bedre før jeg visste at jeg var gravid. Nå er jeg konstant urolig for om noe skal gå galt igjen... Skal ikke være lett nei.

Lykke til uansett! Håper at du er like heldig som meg. :) Du får holde meg oppdatert.

By the way- kan det være festeblødning? Kan jo være at du hadde tidlig el etter MA / SA. Hørt om mange som har det.

Skrevet

Å nei,.. jeg vil ikke vite det ennå:) Da blir tiden lang,.... Festeblødning kan det være,.. men skal ikke tenke så mye mer på det tror jeg,.. bare la ukene gå. Og håpe at den ordentlige tr IKKE dukker opp.... Men jeg leter nesten etter symptomer jeg nå,.. vanskelig å la være:)

Jeg skjønner deg veldig godt,.. kommer til å bli kjempenervøs selv, hvis jeg finner ur at jeg er gravid. Kommer til å gå å se etter blod i trusa hele tiden,.. slik jeg fant det ut ved sist MA,.. og redd for at det skal gå galt. Men skal heie på deg,.. og at dette går bra,... er det din Første??

Skrevet

Heia tøff i pysjamas. Krysser fingrene for deg fremover. Håper du venter en baby nå. Det hadde vært fint. ;)

Skrevet

Æsj,... jeg tror nesten dette var tr som kom jeg,.. blør i dag også,.. og det kjennes ut som mensen,....

men det var jammen tidlig 4, 5 uker siden MA!!!!!! er det normalt eller????

Skrevet

hmmm,.. det kjennes ikke ut som mensen likevel... kun lyserosa blod når jeg tørker meg... pluss bitelitt brunaktig på truseinnlegget,..( kun 1 gang).har litt ømme pupper,.. samt føler meg litt oppblåst.

Har lest om disse festeblødningene,.. men den kan vel ikke vare over flere dager??? Og kan det føles ut som mensen tro????

Frem til noe annet er påvist får jeg bare tro at det er mensen da,...

Noen som har fått slik type mens som jeg beskriver etter MA/SA???

Skrevet

hei:)eg hadde det akkurat som du beskriver...begynte sånn en lørdag og onsdagen etter kom tr for fult:(no e eg snart ferdig med tr og håper eg blir gravid igjen fort:)lykke til

Skrevet

Da er det sikkert det som skjer her også:(.......

men håper jo tr IKKe skal komme for fullt,... men holde seg borte leeeeeeeenge,.. men får prøve neste mnd,...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...