HegeKH Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 væsket det fra "snittet" deres noengang? det er 13 dager siden det ble gjort på meg og i går begynte det å væske klar væske med litt blod... ringte legevakten som sa at dette bare var sårvæske og ikke farlig... men det har kommet mer i natt og i dag, lurer liksom på når det gir seg og sånn...? erfaringer noen? små hysterisk... hehe...
Myra Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Nei, jeg hadde absolutt ingen plager etter keisersnitt. Og har inntrykk av at det nesten er sjelden. Hvis du i tillegg har smerter i såret, synes jeg du skal ringe igjen. Hva med å ringe fastlegen eller barselavdelingen du lå på? Jeg fikk beskjed om å bare ringe dersom det var noe jeg lurte på.
alvilde Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 det vesket ingenting etter jeg hadde tatt keisersnitt
Nupsi Mcnugget Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Hadde ingen væske rennende fra såret...Hadde ringt sykehuset som hadde tatt ks og bestilt en time til sjekk, for å være på den sikre siden. Er jo ikke sikkert det er noe farlig da!
LilleStjerne Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Ikke noe væske fra mitt sår heller. Håper det ordner seg, skjønner at du blir litt stresset.
leela Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Væsket litt hos meg, bare holdt det rent og renset med pyrisept så gikk det over etter et par dager. Så lenge det bare er i overflaten er det ikke farlig.
HegeKH Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. mai 2008 okay, det væsker litt enda, så tror jeg får ringe ned på sykehuset i morgen... like greit å sjekke det... :-) tusen takk for svar alle sammen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå