Gå til innhold

dere som har hatt ks...

Anbefalte innlegg

Skrevet

væsket det fra "snittet" deres noengang?

det er 13 dager siden det ble gjort på meg og i går begynte det å væske klar væske med litt blod... ringte legevakten som sa at dette bare var sårvæske og ikke farlig... men det har kommet mer i natt og i dag, lurer liksom på når det gir seg og sånn...? erfaringer noen? små hysterisk... hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg hadde absolutt ingen plager etter keisersnitt. Og har inntrykk av at det nesten er sjelden. Hvis du i tillegg har smerter i såret, synes jeg du skal ringe igjen. Hva med å ringe fastlegen eller barselavdelingen du lå på? Jeg fikk beskjed om å bare ringe dersom det var noe jeg lurte på.

Skrevet

det vesket ingenting etter jeg hadde tatt keisersnitt

Skrevet

Kan ikke huske at det væsket fra mitt sår.

Skrevet

Hadde ingen væske rennende fra såret...Hadde ringt sykehuset som hadde tatt ks og bestilt en time til sjekk, for å være på den sikre siden. Er jo ikke sikkert det er noe farlig da!

Skrevet

Ikke noe væske fra mitt sår heller. Håper det ordner seg, skjønner at du blir litt stresset.

Skrevet

Væsket litt hos meg, bare holdt det rent og renset med pyrisept så gikk det over etter et par dager.

Så lenge det bare er i overflaten er det ikke farlig.

Skrevet

okay, det væsker litt enda, så tror jeg får ringe ned på sykehuset i morgen... like greit å sjekke det... :-)

tusen takk for svar alle sammen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...