Gå til innhold

Nettdating???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Omsider blitt overtalt til å lage en profil på en av disse sidene, etter mye diskusjon... er veldig skeptisk til å legge ut info og bilder av meg selv på nettet...

Noen som har positive og / eller negative erfaringer å dele, eventuelt tips å komme med? Ganske blank på området, og vet ikke helt hvordan jeg skal "sile" ut og svare på alle meldinger som tikker inn...

Og hvordan man eventuelt går videre om det føles riktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey:) Jeg er 23 år og møtte min kjære på en chatteside for 6 år siden, vi har vært sammen mer eller mindre konstant siden den tid, og vi giftet oss for to år siden, kjøpte leilighet og nå venter vi vårt første barn:) hehe, litt rart å tenke på egentlig, siden ingen av oss var ute etter noe seriøst den dagen vi satte oss ned foran pcen for snart 7 år siden:)

Det jeg mener er at du kan finne lykken på internett, men vær forsiktig med hvor mye informasjon du gir om deg selv den første tiden, det finnes masse syke folk der ute...

Jeg synes at viss du skal lage en profil så er det viktig at du gir beskjed om at du ikke er ute etter tull og tøys og et bare seksuelt forhold, men at du har lyst til å finne deg en god venn/kjæreste, da luker du kasnkje ut de minst seriøse:)

Uansett, lykke til, og husk at det er bedre å gi ut for lite personlige opplysninger enn for mange den første tiden:)

Skrevet

Tusen takk for svar, har oppgitt at jeg ønsker seriøse henvendelser og at jeg søker langvarig forhold ikke tilfeldig flørt, så da skulle i hvert fall den biten være i orden...

Så hyggelig å høre at det faktisk kan gå an å finne en kjæreste på den måten, vet jo at mange gjør det, men samtidig får jeg ikke helt følelsen av at man kan bli kjent på den måten:)

Skrevet

Ja, det er bra at du ivertfall har gjort klart hvilke "forventninger " du har med profilen din, og det er ikke å bli elskerinnen til en eller annen idiot som er ute etter spennende sexopplevelser..

Det er en kjempespennende tid du er i:) Bare nyt den=) det finnes jo veldig mange kjempegode personer på internett også, og du har helt sikkert bedre dømmekraft enn du tror:) Stol på magefølelsen din, viss du føler at det en mann som du er usikker på hva er hans hensikter, så dropp han...

Hehe, stol på meg, jeg har møtt mange personer på ineternett som jeg senere har møtt på ordentlig, var veldig ung da... bare 16-17, angrer på d idag at jeg var så lite kritisk...

Men du er sikkert litt eldre enn hva jeg var den gangen:) Så tror du er flinkere med kloke valg enn jeg var da;) Bare bruk god tid på å bli kjent så blir det mer behagelig når dere først møtes:) Det kan bli pinlig av og til , når man kjenner hverandre kjempedårlig også blir det sånn pinlig stille osv.

Og husk å møte han ved offentlig plass først...man vet aldri hvem som skjuler seg bak ting.. Aldri aksepter besøk hjem til deg første gangen dere skal møtes, for da blir du aldri kvitt han, viss d ikke var fullmatch:)

Lykke til:) og kos deg med den kjempespennende tiden:)

Skrevet

Jeg møtte min samboer på nettet (match.com)... Anbefaler at man bruker et nettsted der man betaler for tjenesten, innbiller meg iallefall at folk er litt mer seriøse når de må betale... Min erfaring fra slike nettdating sider er at man må være veldig konkret på hva man er ute etter i profilen sin.. Bedre å være presis der enn veldig generell for da får man all slags rare henvendelser.. Og om noen sender deg en melding og du ikke er interressert så IKKE svar... Ikke vits å bruke tid på en som du VET du ikke liker uansett... Når det skal sies så var jeg veldig usikker da jeg svarte på mld fra han som nå er samboeren min fordi det sto en del ting i profilen hans som jeg var usikker på, men det gikk jo bra tilslutt allikevel.. Så det KAN jo være verdt å få kontakt med en som ikke 100% oppfyller alle krav, kanskje har han andre egenskaper som veier opp for de han evt mangler???? Det er bare å ta sjansen, men vent med å gi ut personalia som navn, adresse og tlf nr til du stoler litt mer på personen du skriver med.. Vi chattet på msn i 3 uker før vi snakket på tlf.. Og møttes ganske fort etter det... Suksess får en si, har nå vært sammen i snart to år og venter vårt første barn sammen i juni.... Lykke til!!

Skrevet

Så bra å høre "solskinnshistorier" da, får slappe av og ikke være så skeptisk... Føler det er så stort fokus på perverse menn som utgir seg for å være noe annet enn de er osv ellers....

Tror jeg har valgt en seriøs side ja, og betalingen er også i boks:)

Skrevet

Jeg traff også min kjære på en chatteside på nett.. Sol.no.. Nå har vi vært kjærester i 3 år, samboere i 2 og forlovet i 2... og har nå fått vårt første felles barn....

Jeg brukte god tid til å "prate" med han før jeg møtte han.. Da kan du "sile" ut de som er seriøse og ikke...

Ikke legg ut for mye personlig info om deg selv. Det kan du ta etterhvert. Vær obs og bruk tid.....

Masse lykke til videre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...