Meg, J & L Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Badet i dag... og ca 1 time etter badet ble jeg helt våt i trusa og på tightsen.. Skiftet truse og så rant det litt mer igjen etterpå. Renger med det var vann som har kommet "inn" under bading, og renner ut igjen senere. Men ble litt usikker siden det gikk så lang tid. Ringte føden. De sa at det mest sannsynlig var badevann. Men ville jeg skulle følge godt med. Jeg måtte lukte på veska, og det luktet søtt.... eller ja, søt utflod. Og det gjorde visst fostervann også? Noen andre som har opplevd det samme??? Rant det ut med en gang på dere? Eller tok det litt tid?
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Ja, det er noko irriterande greier. På meg renner det ut mellom 2-5 min etter eit bad. Utruleg nok greier eg å gløyme det kvar gong, så truseforbruket er stort:-/ Det har aldri vore så mykje at det går gjennom buksa, men eg må som sagt skifte truse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå