hva nå? Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 erfaringer og tips.. hørt at det er kjempe billig der!!! har lyst å dra dit når jeg får tid!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har vært der! Kjempe masse fint og billig! Var der med en gjeng fra jobben, var fire i hver bil og begge bilene var stappfulle! Enda godt de to som egentlig skulle vært med, ikke kunne.. For da hadde vi ikke fått med oss alt =) Hehe... Shoppa vel for en 3.500 kr =)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Kjempesvær butikk med alt. Kjempebillig, mye fint å finne der. Ikke ta med barn!!!
hva nå? Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2008 har dem alt der egenlig?? jeg får ikke så mye ut av hjemmesiden dems.. hva har de der?
agent007 Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Har vært der mye ;-). Ja de har vel egentlig alt: klær, gardiner, duker, bilder, sminke, shampo, mat, snop, belter, vesker, håndklær, kjøkkenting, lamper, masse elektrisk, alt til dyrene. I underetasjen har de for det meste alt elektrisk og musikk, dvd'er etc. etc. Eneste jeg mener de ikke har er sko men det er en rett ved inngangen som har masse fine, billige sko.
hva nå? Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2008 å takk for svar.. gleder meg veldig.. har spart opp penger til denne turen så nå håper jeg at jeg ikke blir skuffa.. noen som vet hvor mye billigere det er el? er det mye å spare?
1 høne i haneflokken-født Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 hvor lang tid bruker man på å kjøre til ullared fra oslo??
hva nå? Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2008 33 mil ca.. men med de veiene vil jeg si det tar 3 timer å kjøre dit...
agent007 Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Er masse billig der syns jeg og spesielt bomullstøy, t-skjorter, undertøy, nattøy, sokker er kjempebillig.. I tillegg så sparer du jo i forhold til svenske-norske kroner også, ca 15 kr. pr 100 lapp.. Mye billige vesker der også og hårprodukter.. Ja det meste vil jeg si. Håper du reiser en dag det ikke er SÅÅÅ masse folk. Jo nærmere helg, jo flere handlende fortalte en som jobbet der.. Så reis tidligst mulig i uken ;-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå