willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Andre gravide som innimellom får smerter i lusken, der denne smerten sprer seg nedover langs låret? Er innimellom så vondt at jeg ikke klarer å belaste foten..Har ikke hatt problemer med dette tidligere.. Er 36+3.. Har dette i det hele tatt noe med svangerskapet å gjøre??
Krøllefrøken Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Jeg hadde akkurat sånne smerter du beskriver i mitt forrige svangerskap. Spurte legen om det, og vi fant vel aldri ut hva det var egentlig.. antageligvis babyen som ligger og presser på en nerve eller no, så smerten sprer seg nedover. Jeg hadde det ofte på slutten iallfall, så sikkert fordi man begynner å bli ganske stor.. ikke vet jeg. Men det går over når babyen er ute heldigvis
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2008 Tusen takk for svar! skal til legen på mandag så da nevner jeg sikkert dette for han.. er ikke noe kjekt å gå ute når det plutselig inntreffer for da klarer jeg som sagt ikke å belaste foten og krymper meg sammen pga smerten.. var innom tanken på bekkenløsning, men har liksom håpet at det heller har noe med at kanskje fødselen snart nærmer seg;) Godt å høre at det går over nå babyen er ute:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå