Smurfinee Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Når man kjeder seg kan man lure på så mangt:P Jeg har flere venninner som har platinablond hår,altså nesten hvitt,men ingen av dem er naturlig platinablonde..og nesten alle jeg ser på gaten med den hårfargen har ettervekst..bare lurte på om det går an å ha helt naturlig platinablondt hår hele livet?at det holder seg like hvitt eller lyst? selv var jeg platinablond som barn,men nå som jeg er voksen er jeg blitt mørkere blond..
*Minnie Mus* Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 klart det går an, har flere venner med nesten hvitt hår jeg. Men de fleste ender opp som oss, lyst hår som barn og stadig mørkere ettersom årene går...
Delirium Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Det er de som er så lyse, men det er ikke nødvendigvis så greit...siden øyenvipper og øyenbryn er like lyse...kan fort bli litt 'ramme' løse...så de farger der isteden
hit og dit Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Tja, eg hadde ei venninne med kvitt hår, men ho hadde lite pigmenter i det heile tatt, både hud og hår. Søstra mi er rimelig blond, nesten platina og far min var kvit-blond til han var tyve. Falsk platinablond er grusomt. Eg bur i Ungarn for tida, og her er det mykje platinablond, kullsort og veldig rødt, smaken er som baken. Eg liker ingen av dei tre, med mindre det er naturlig eller ser naturlig ut(skal litt til å få den rødfargen naturlig da). Det er sjelden bleika hår er bra. Eg er blond sjølv, og farger det i blondtoner, men har for lenge sidan slutta med å bleike striper. Det blir for lyst/tørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå