Delirium Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Hva er det med dette utrykket? Det går jo ikke ann å gi 110% eller være 150% engasjert..eller hva det nå måtte være. 100% er ALT det. Du kan stå på 110% mer en du tidligere har gjort.. Men der går grensa. Dessuten er det ingen som gir 100% av seg selv til noen ting..det forutsetter at man slutter med alt annet. Men du kan gi 100% av fritiden din til noe..ol. Æsj..vet ikke hva jeg vil med dette, men har sett så mange duster som 'gir' mer en hva som er matematisk mulig å gi. Så mye har til og med jeg forstått, og jeg har en 3'er i matte
Patetica fåkksi Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 På videregående fikk jeg en gang 7 i spansk ;-) På en prøve.
grå :) Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 det er bare en måte å si at man gir mer enn man kanskje burde gjøre
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Jeg kan med sikkerhet si at jeg gir 110% faen i hvor du vil med dette innlegget. Og jeg har også en 3'er.
Delirium Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2008 Du ble bare sur fordi du bruker det utrykket hele tiden...jeg vet det nok! Du er sikkert 110% flink der du sitter.,
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har aldri brukt det utrykket. Sikkert fordi jeg aldri gir 110% noen plass. Trenger ikke det jeg, er jo så flink!:-) God helg, fucker's!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå