Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Bare sånn for moroskyld Rareste stedet jeg har ammet tror jeg er i bilen inni bilvaskemaskinen! Dere?
cecilie25 Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Ikke ammet noen rare steder, men skiftet bleie i garderoben i det nye Operahuset i går;)
Hildemor fra vest Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Et raskt måltid i førersete i bilen parkert på bussstopp når vi var på vei til ferge.. Lille jenten vår skrek så jeg ikke klarte å konsentrere meg om kjøringen.( Vi rakk fergen heldigvis he he)..Har og ammet i kirken;-)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 I kø på strømmen storsenters "nye" garasje...=oD Ble ganske trangt bak rattet...(og til info så sto bilen rolig i hele 30 min i kø...Helt jævlig, men dette var da selvsagt på en lørdag...)
2hærligegutter Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Måtte stoppe på bensinstasjonen for å amme, orket ikke kjøre 20 min med skriking. Jeg og storebror tok oss en is og lillegutt fikk mat. Kanskje ikke så merklig sted, men et litt rart tidspunkt, skulle egentlig ikke ha noe der
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 I et buss-skur på vei hjem fra en bytur.. :0) Hun skrek og skrek så vi rakk ikke å løpe helt hjem..hehe.
Sunniva78 har to små Skrevet 3. mai 2008 #11 Skrevet 3. mai 2008 Når vi er inne på dette temaet... Når er det ok å amme ute? Jeg tenker på brystbetennelse...
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 3. mai 2008 #12 Skrevet 3. mai 2008 Datarommet på høgskolen jeg studerer på. Holder på å skrive ferdig bacheloroppgaven min nå, så har med meg jenta mi!
Ildfluå Skrevet 3. mai 2008 #13 Skrevet 3. mai 2008 På en benk på kirkegården her en dag. Vi er ofte oppe og tenner lys hos min lille engel. Det var en spesiell opplevelse, amme mitt nyfødte barn på kirkegården hvor jeg har ei som ikke fikk leve. Kanskje lillemann som merket at storesøster ligger der, han begynner ofte å gråte når vi er der. Men den dagen nyttet ikke noenting, måtte bare gi ham............
Legekjærringa Skrevet 3. mai 2008 #14 Skrevet 3. mai 2008 på en bussholdeplass, og så kom bussen så jeg måtte manøvrere vogna opp på bussen med en hånd og babyen på armen hengende i puppen. Så var det ingen som ga meg sitteplass så jeg måtte stå og amme resten av turen.... hehe sverget på at jeg aldri skulle gå ut mer i mitt liv etter det...da var gullet 2,5 uke (viste aldri når han ville be om pupp - gjerne flere ganger i halvtimen)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. mai 2008 #15 Skrevet 3. mai 2008 Det må vel være i kirken under begravelsen til guttenes oldemor. Men var jo veldig diskre da... Tror ikke noen oppdaga noe =))
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #17 Skrevet 3. mai 2008 På en stappfull buss midt i rushet mens det sto en haug med folk rundt meg! Da våknet selvfølgelig poden og begynte å hylskrike. Hadde ikke annet valg enn å brette fram puppen, og han ble så fornøyd at:) Ikke særlig gøy akkurat, dette var min første gang i byen med poden så det fristet ikke til gjentakelse hehe.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #18 Skrevet 3. mai 2008 Tulla skreik etter mat og jeg stopte på nærmeste parkeringsplass, som var Biltilsynet. Fikk noen rare blikk der ja når ungen ble revet ut av baksete og jeg satte meg inn i førersete for å amme
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 3. mai 2008 #20 Skrevet 3. mai 2008 på et stappfullt tog, sittende på gulvet mellom barnevogna og et "klapp-sete". ikke fult så rart men; i et prøverom, i parken, i bilen...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #21 Skrevet 3. mai 2008 I en stol på vinmonopolet, gutten bare gråt. Tror folk lo litt da...he-he!
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 4. mai 2008 #23 Skrevet 4. mai 2008 Stående i lang kø på intersport da de hadde halv pris på alt i butikken..og med en lite ammevennlig topp, så det må jo ha vært litt av et syn!
ulydia Skrevet 4. mai 2008 #24 Skrevet 4. mai 2008 Hmmm...har ikkje amma på så mange rare plassar eg, det finst heldigvis ein god del fine ammerom i byen her. Men dei mest uvanlege plassane for meg, har vel vore ute på terassen heime og i bilen - på ein bensinstasjon ein gong og ein annan gong på ein parkeringsplass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå