xxxJulianexxx Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Og hva hater dere? Jeg elsker hettejakker, Biotherm body milk med citrus, solbriller som hårbøyle, stripete stoffer, møbler i lyst tre (ikke furu), hvite møbler, Deep Red til Hugo Boss, bonsai trær, ola bukser, coca cola, tøyvesker, belter med store spenner, såper av honning og melk, pingviner, IKEA, interiørmagasiner pluss en hel del annet. Og jeg hater blått og rosa, kaktuser, rutete stoffer, brune møbler, klær med blomstermønster, utedoer osv... Hva med dere?
☆Anonymia☆ Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 ååå er dårlig på å komme på sånt.. men prøver =) elsker rosa ting,alt av rosa =) det er så fint =) mobiler,er avhengig. data pepsi max hennes&maurits stasj jeans hold in søte sokker bher shopping småting som pynter opp hjemmet fargeting vesker
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Elsker mye og hater lite Elsker sommer og alt som hører med, jeans, converse, alt av interiør, myke kosedresser, kjole/tunika, glatte legger, deilige hudkremer og produkter, nyvasket/strøket sengetøy som har tørket ute i solen, rosa og hvite roser, ALT av mat (skikkelig matvrak), SJØ og båtturer, fregner på nesen, druer, bigbang, lukten av solkrem, sand mellom tærne, stilettheler, lys rosa neglelakk, butikker med godt utvalg i kjøtt og ostedisk, store vesker, barneutstyr, bobblevann, bade (både ute og inne), friends, jeg elsker alt Hater de første dråpene med kaldt vann som kommer når man skal dusje, rot, sengetøy i sort silke, moter som ALLE plutselig skal ha (kronejeansen fra R&R for eks), ting som er trashy, for eks med playboykaninen på osv...
Lillesnuppis Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Liker store myke gensere Ananas juice Dolce Gabbana sin light blue Ola bukser Ostesuffle Datamaskinen Gull smykker Irish Coffe med masse krem Se på filmer Gå turer Liker ikke T-shirt med trykk på. Å heller ikke andre klær med trykk på Liker ikke juggel som di selger på H&M, Cubus, Lindex eller Kapp Ahl ( kun ekte varer) :-) Øl Rød vin Lungemos og lever
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Haha, den R&R buksa husker jeg. ALLE gikk i de;-P Hadde tenkt til å kjøpe, men gjorde det ikke.. Heldigvis! Dessuten synes jeg de er litt tantete:-P
xxxJulianexxx Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2008 Kom på enda mer jeg: hengekøyer, sol, ferie, saltvann, strand, brunfarge på kroppen, sølvsmykker, hvit neglelakk...... Nå er det snart sommer jenter:)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Elsker båtis, hobbystæsjet mitt, Frustrerte fruer, baconost, fargen brun, retromoten for barn, sjokolade, sommer, å få pakker i posten, Ugly Betty, shopping på nettet . Hater reklame for ringetoner og annet mobiltull, å tømme matsøpla, regninger, emo kids, snyltere og de som synes det er greit at andre snylter, laks, edderkopper, barnevognskilt og fårekjøtt. Det var det jeg kom på i farta.
Kaffemocca Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Elsker:Sommer (altså med varme og sol, ikke regn), grilling, å være ute hele dagen, fotball, cola, taco, å ha det ryddig, julen, Bones og sikkert mye mer! Hater: Banan, brunost, rot, klesvask, sure folk som lar det gå ut over alle andre, regn, snø, kulde..
Økologisk_knekkebrød Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Kom på en ting til, jeg ELSKER blomster! Spesielt liljer! De er så nydelige å se på at jeg nesten blir helt forelska!
cherry coke Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 Elsker: Vakre høstdager, stearinlys, nyvasket hår, gucci parfyme, eplejuice, bilder og fine rammer, musikk, film, lakkerte tånegler, kunsten som mini lager i barnehagen, å henge tøyvasken ute, rene sengklær, scrub, a-creme,maksimalisme, hjemmelaget foccatia, julepynt (jul generelt), klassiske adidas, jeans, mine knallrøde pumps, min lille sorte etc etc...mye jeg elsker. Hater: Brunost, leverpostei, sludd, te med melk, buffalo sko, dårlige extensions, spraytan, menn med "capribukser", ballerinasko, mensen, kviser, minimalisme, shabby chic........
xxxJulianexxx Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. mai 2008 Dytter litt jeg:) Morsomt med flere svar:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. mai 2008 #12 Skrevet 3. mai 2008 Elsker: Alt som har med sommer å gjøre Lukten av reint hus, klær, hår osv Irish Coffee med masse krem ) Sjokolade Snille barn Stearinlys Pepsi Max Taco Lap topen min Hotell Cæsar ) Hater: Regn og vind Love-handles Hodepine Brette sammen klær Smuler på bordet og kjøkkenbenken Sutrete unger og mann... Flått Oljemaling i håret jah... sikkert mye mer på hver av listene, men jeg må jo stoppe et sted ;o)
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #13 Skrevet 3. mai 2008 jeg elsker: å være nydusjet og legge meg i en seng med rent sengetøy, nybarberter/glattbarnbertelegger og lår, nyelakkede tånegler, sydensol. luftige sommerkjoler, sandaler,hawaianas og "mokasiner", masse stearinlys og et glass med vin- gjerne med bobler i, grilling med godevenner, lange late dager på stranden som avsluttes med rekespising, båtturer, tv;) dataen;) helger og fridager, jeg elske rå ha frisk blomster på bordet, god mat, snop, julen og alt den fører med seg, ryddig leilighet, deilige kremer, og ny filte føtter. jeg hater: smuler på bord og på gulvet, mas, sykdom, barn som plages av tenner, dårlige filmer, misforståelser, flistete heler med hard hud, lange skittene negler, å ikke få viljen min, slutten av mnd med dårlig råd:/ lån, kommer ikke på¨mer jeg hater;) synes kanskje ordet misliker passer bedre her også....
~Roskva~ Skrevet 4. mai 2008 #14 Skrevet 4. mai 2008 Denne tråden var så koselig, at jeg må dytte den opp :-) Nå som det er tidlig vår her, påvirker det veldig hva jeg kommer på at jeg liker: Små bekker med smeltevann som renner nedover veien, hestehov, gåsunger, nektariner, fuglekvitter utenfor det åpne vinduet mitt før jeg sovner og når jeg våkner, Harry Potter, rent sengetøy (klassiker), mariusgenseren til lillejenta mi, tørr hvitvin, å få bladene jeg abbonerer på i posten, toblerone, lukten av armene mine når jeg er ute i solen, tøffe små gutter som akkurat har fått ta ut sykkelen for våren, å krølle meg sammen i sofakroken og lese Eragon-bøkene eller Ringenes Herre, å skravle med søsteren eller broren min i telefonen, espresso, kongerøkelse i jula, Animasjonsfilmen "James and the Giant Peach", Tim Burtons filmer, avskårne tulipaner på spisebordet, å snuse på sitronene jeg plukket på siste feriedagen i Spania på fredag.. Det er så mange fine ting i verden!! Jeg blir riktig lykkelig av å tenke på det!!
*ale* Skrevet 4. mai 2008 #15 Skrevet 4. mai 2008 elsker: Vintage t- shirts behagelige bukser kaffe lukta ute etter en regnskyll lyden av regn astrid lindgrens filmer lukta av sitron å lage god mat jula lørdager de tre første slurkene av en iskald pils i sola alle bøkene mine Hater: Mandager nøtter hodepine å låne bort bøker datatrøbbel intriger og kjerringsnakk at jeg er lat whiskeyånde
meg & to små vampyrer Skrevet 4. mai 2008 #16 Skrevet 4. mai 2008 Elsker: kaffe smoothies spekemat tapas tunikaer behagelige klær sol musikk å kunne sove til man våkner selv whisky å sykle tur å gå tur kino at lille vampyr kryper opp i senga vår og koser oss om morgenen Hater: fluer i maten rotter og mus å ha dårlig råd bukser med smale bein
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå