Gjest Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Hvor ofte koker dere ullinnleggene deres? Dere som lekker en del og bruker ull innerst? Har hørt at "chicco" innleggene skal være bra, hvor får man kjøpt dem? (Bor i Stavanger)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Du får kjøpt chicco sine innlegg på apoteket på storsenteret i Stavanger. Veldig gode ammeinnlegg.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har kun brukt chiccoinnlegg for å få nye, rene hver dag, men skulle jeg brukt ull ville jeg kokt dem hver dag,synes alt annet er ekkelt
anne* Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Jeg bruker også chicco. Veldig fornøyd. synes det blei så mye med ullinnlegga, spesielt når puppene begynte å fylle seg og det blei varmere i været.
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Nå har jeg kun ullinnlegg og så supplerer jeg med natusan sine utenpå, lekker tidvis som en sil. Har brukt ull innerst grunnet stor slitasjeskade på begge pupper, men det begynner å bedre seg nå. Tenkte derfor å prøve disse chicco-innleggene, innerst og ull ytterst (angst for brystbetennelse!). De skal vistnok ikke henge seg fast i puppen, stemmer det? Pes å koke ullinnleggene hver dag...som jeg gjør nå.
Line-80 Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Jeg vasker mine ullinnlegg i vaskemaskin. Har ikke engang tenkt på om man burde koke de før nå.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 jeg bruker ull innlegg fra spar kjøp....helt enkle...mn jeg bruker natusan sine innerst
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Hmm, dette har jeg også spekulert litt på..Bruker nå ullinnlegg innerst og Chicco-engangs ytterst. Avent sine engangs er også greie, litt samme type som Chicco, bare litt mindre. Lekker også veldig mye, så må polstre meg bra! Men så er det om jeg skulle ha brukt engangs innerst for å slippe å skitne til ullinnleggene hele tiden.. Men jeg skyller de opp jeg da, og vasker de i blant i vaskemaskinen. Har ikke hørt at man kan koke de opp! Synes ikke de ser helt rene ut heller, så det skal jeg absolutt gjøre. Ser at de er litt gule der det alltid blir bløtt. Bruker sånne tynne ullinnlegg da, er ikke sånne "lodne". Hvordan gjør dere denne kokingen da, legger dere de i kasserollen?
Miffs Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Chicco innleggene setter seg ikke fast i puppen nei. De er myke og absorberer fuktigheten(nesten som et vanlig bind), pluss at de ikke lekker gjennom da det er plast på baksiden. ABSOLUTT DE BESTE!
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 Ullinnlegg bør kokes, ja. Vasker selv så lite ull at å kjøre en vask i maskin kun med et par innlegg ville blitt dyrt i tillegg så kan man ikke ha koketemp på ull i maskin. Slik gjøres det: ta kaldt vann i kaserolle. legg i innleggene. Kok opp og avkjøl såpass at du kan ta ut innleggene med hendene. Gjenta prosedyren til vannet er klart. Tull de inn i et hånkle og klem ut så mye vann du kan. Legg de så til tørk på feks varmekabler eller over en ovn, slik at de tørker skikkelig.
Snupi27 Skrevet 3. mai 2008 #11 Skrevet 3. mai 2008 chicco sine innlegg (kjøpt på apoteket) syns jeg er de beste. er sånn "plat" ytterst så melka har veldig vanskeligheter med å lekke gjennom. jeg brukte chicco innerst og ull ytterst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå