Pittamitta Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Kikker etter litt sommerklær og litt penere klær og BUKSER!!! Men vet liksom ikke helt... Sist jeg var gravid kjøpte jeg ingen mammaklær,så har ikke tenkt å bruke masse penger på det nå heller..finnes det gode vanlige bukser noe sted?.Helst sorte ol.må finne tunika eller noe også...viss man kjøper klær i store str blir de da altfor vampete?
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Personlig har jeg stor planer om å bruke MYE kjoler i sommer, eller shorts og tunika Magen har allerede kommet såpass at jeg trenger mammabukser nå så jeg tenkte jeg skulle kjøpe en jeans og en lys beige bukse i bommull eller noe, mer mammaklær gidder jeg ikke å kjøpe Sist hadde jeg også bare en mammabukse og et skjørt resten var vanlige klær i en str str enn jeg vanligvis bruker.
*Minnie Mus* Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 HM har jo mye billige og helt ok mammaklær da... Ellers tror jeg at jeg ville satset på å kjøpe inn noen tightser og tunikaer... Det er jo lekkert når man har mage:-)
La Perla Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 imaternity.com Masse fint. Det jeg kjøpte der har gått i arv til flere venninner og holdt seg fint lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå