Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 For en uke siden fikk jeg vite at jeg er gravid. Frem til det har jeg tatt noen tabletter som heter Bodypower stacker. De inneholder synefrin. På boxen står det at man ikke skal ta disse vis man er gravid.. Jeg sluttet selvfølgelig samme deg som jeg fikk vite at jeg er gravid.. I tillegg har jeg drukket alkohol en gang på de tre ukene jeg ikke viste at jeg var gravid. Nå er jeg livredd for at dette kan ha gitt barnet skader.
LinnisR83 Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Ikke vær redd. Selv var jeg på fylla nesten hele jula, og røyka som en svamp,uten at jeg visste at jeg var gravid. Nå i uke 23, har alt vist seg og være helt i orden. Selvfølgelig kan det jo gå feil vei for deg, men tror ikke du skal bekymre deg for mye. Ting vil vise seg senere på UL, og jeg tror ikke du skal bekymre deg så utrolig mye. Tenk positivt. Var selv kjempe redd, men fikk snakket med lege og han roet meg fint ned. Ønsker deg lykke til, og lykke til med barnet Gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 regner med at det ikke har gjort det! jeg drakk flere ganger i en mnd før jeg fant ut at jeg var gravid. pusset opp kjøkken, malte med oljemaling uten maske og røyka som en svamp..har i dag en frisk og rask treåring som det ikke er noe som helst i veien med:) jeg slutta med alt det jeg nevnte ovenfor her på dagen da jeg fant ut at jeg var gravid da, bare så det er sagt:) snakk med legen din om du er nervøs for det, så du slipper å gå å bekymre deg! gratulerer forresten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå