nr2-imagen:) Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Jordmora sa at mi låg over fosteret.. åltså over navelen min... Hvor er det vanlig at den ligger?? noen som har mål fra ultralyden? jeg fikk: 47, 44, 30.. da var jeg akkurat 19 uker.. noen som husker hva det stod for? tror 47 var hodet
elin og gutta;) Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 morkake foran her. men i overkant, så da er det ikke noe å tenke på. eneste er at det kan ta litt tid å finne hjertelyden med doppler tidlig i svangerskapet.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 her ligger den på bakre vegg. men den lå visst litt for langt ned, så må inn på kontroll om noen måneder for å se om tilstanden har forandret seg. ellers vurderer de keisersnitt hvis morkaka sperrer åpningen.. pga blødninger o.l.. så håper inderlig den flytter seg da;)
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Min ligger både foran og bak den.
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Foran, altså rett under navelen Gjorde det sist også..
C@milla *EMIL* Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Mi ligger foran, demper mye for spark ) Tok da litt tid før eg kjente spark første gang også, men nå er han lett å kjenne.
Leahs mamma Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Min ligger foran og under så den bør flytte på seg fram mot fødselen, ellers blir det vanskelig å fø normalt! Men så lenge den ligger foran er det sannsynlig at den flytter seg etterhvert.
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 Min ligger under babyen, altså foran fødselskanalen. Så her må jeg på ul senere i sv.skapet for å se om den har flyttet seg.
Mama B Skrevet 3. mai 2008 #11 Skrevet 3. mai 2008 Morkaka ligger foran mot magen, og delvis dekker fødselskanalen så ska på ultralyd i uke 32 og se om det har ordnet seg. Men det gjør det nok:-) kjente spark i uke 17 + 4 selv om morkaka ligger foran da, så det er iallefall gøy
M by M Skrevet 4. mai 2008 #12 Skrevet 4. mai 2008 Min var forliggende; altså dekte livmorhalsen min i uke 19. I uke 27 hadde den trekt seg opp og jeg kan føde vanlig:-))))) Nå ligger den på venstre side av magen og har vridd seg litt inn mot ryggen. I uke 19 lå den inntil magen på hele venstre side og da kjente jeg bare spark på høyre side.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 4. mai 2008 #13 Skrevet 4. mai 2008 Har faktisk ikke peiling på hvor den ligger jeg, er det vanlig at de sier det? Den llå litt langt nede da... 22mm fra et eller annet... og den burde ligge 30 mm over... skjønner ikke så mye av dette jeg da!! Skal vertfall inn på en ekstra UL i forbindelse med dette..
ChellBell - har født! Skrevet 4. mai 2008 #14 Skrevet 4. mai 2008 Min ligger også bak, som gjør at det blir enkelte å kjenne baby sparke også! Gleder meg til det! Er 16+2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå