En snupp - og en knert i magen Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Dette blir jo bare verre og verre, føler meg som en spurv... Med 10 uker til termin og ørten jobbgreier som skal være ferdig før det er for sent (er frilans så ingen kan overta heller), så sliter jeg virkelig om dagen!! Og har jeg først ro på meg og har kommet inn i ting, så begynner veslejenta i magen å sparke, så blir jeg bare sittende og kjenne etter og smile. Og skal jeg stå opp, så saboterer hun det også - hehe - jeg er håpløs! Men åååå som jeg gleder meg til hun kommer
Hilde_85 Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Kjenner til det der! Skal ha eksamen på mandag men hode henger virkelig ikke med i det hele og det store. Men jeg blir forstyrret av lillegutt som nesten knekker ribbeina mine Så begynner jeg å tenke på alt jeg ikke har klart og er bare 8 uker igjen *grøss* tenker jeg da over at alt er bare kaos så blir det enda mer kaos i mitt hode! Ikke er nav-papirer ordnet heller. Skal virkelig ikke være lett Men når de kommer får vi sette oss tilbake å slappe av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå