Gå til innhold

Hva syntes dere om dette navnet? Og trenger litt hjelp :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vet ikke kjønnet på den lille spira i magen ennå.. men har funnet guttenavnet- Emrik. Ikke så mange som heter dette og det passer godt til storebrors navn som heter Felix (liker litt spesielle navn).

Men blir det jente vet jeg virkelig ikke hva vi skal kalle henne. Syntes Iben og Mynte er fint- men det vil ikke mannen. Liker ogs Fredrikke eller Henrikke. Noen forslag?

:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Emrik er kjempefint! Av jentenavnene liker jeg Henrikke godt : )

Hva med noen av disse:

Nikoline

Petrine

Ulrikke

Tomine

Augusta

Thale

Ellida

Ovidia

Ikke så vanlige i hvert fall!

Skrevet

Hadde aldri hørt det før jeg leste på navnesidene her og syns det hørtes ut som et tyrkisk navn av en eller annen grunn. Men det er egentlig ganske fint nå som jeg har tenkt litt på det.

Skrevet

hei HI. vi skal også ha Emrik om det blir gutt=) synes det er kjempe fint! =) så blir det vel Adeleide om det blir jente. ikke så vanlig det heller!

Skrevet

ja, så har vi en Thale fra før av=)

Skrevet

Emrik er gotisk og et veldig fint navn :) Jeg har det på listen min men det ble nedstemt av sambo :/

Skrevet

Emrik er et fint navn, vi har en Em(b)rik i familien=)

Likte ikke Henrikke, høres ut som dere ikke klarte å velge mellom Henriette og Fredrikke og klæsjet de sammen.. Men pene navn hver for seg.. Iben og Mynte hørtes veldig dansk ut.. Jeg er enig med mannen din der, ville ikke hatt barn som heter det..

Håper dere finner ut av det=)

Skrevet

Mynte var et nydelig navn, det har jeg aldri hørt før. Heier på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...