Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt god følelse hele svangerskapet, hatt mange gode symptomer som ømme bryster, kvalme, mye sulten, stor mage, tisset ofte. Bare tretten dager igjen til andre tri, så skjedde det likevel. Har blødd siden i dag tidlig. Har ringt legevakten som forberedte meg på at det kunne være en abort på gang. Fått time hos lege i ettermiddag, håper jeg blir henvist til UL. Orker ikke gå gjennom hele helgen uten å vite. Er så lei meg nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff,syntes skikkelig synd på deg.håper alt går bra!!!!! lykke til iallefall!!!

Skrevet

Vært til legen nå. Han mente det var for lite blod til å henvise meg til UL. Han trodde heller ikke det gikk an å se noe på UL enda! Sa til han at jeg vet at det går an å se om hjertet slår eller ikke.Han innrømte han ikke hadde så mye peiling på UL. Har en urinveisinfeksjon så fått medisin for det. Blør enda så får vel bare vente til mandag og forhåpentligvis få en UL da.

Skrevet

jeg kjenner at jeg nesten blir sint jeg.syntes den legen skulle sendt deg på ul.spesielt da han innrømmer at han ikke har helt peiling på det.hmmm.jeg skal på ul på onsdag,og da er jeg 5 uker på vei(det er for å sjekke at det sitter riktig,var gravid utenfor sist gang).første gangen jeg var gravid(mistet det) ble jeg sendt på ul i uke 4.og da kunne hu de at det var noe der.og det kunne de iallefall gjort på deg.gir det seg ikke til i morgen ,ringer du legevakta og sier at du skal ha en ul. du skal jo ikke måtte bekymre deg resten av helgen!!!!!!

 

.

Skrevet

syns det var rart jeg også.. jeg hadde 3 blødninger.. var på legevakta alle gangene og ble sendt direkte på ullevåll for å ta ul!...

 

 

Skrevet

hvordangår det med deg,luttelutt??

Skrevet

jeg hadde ikke blødning engang jeg, bare smerter i magen, og legen sendte med til legevakta, som igjen sendte meg til ullevål. du kan dra ned på legevakta selv da, der blir du iallefall tatt alvorlig. d er ekkelt å ikke vite noe sikkert. men hvis det hjelper kan jeg si at min kusine hadde "mensen" gjennom hele sitt svangerskap. bare litt lengre mellomrom enn før, og noe mindre blod, så d er mulig. håper aalt går bra, krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Dro til legevakten igjen i går kveld pga vondt i magen og rygg. Var vondt, nesten som rier. Ble sendt til sykehuset som konstanterte et dødt foster som ikke har utviklet seg normalt. Ble anbefalt utskrapning, men pga lang ventetid på operasjonsstuen ble jeg værende på sykehuset i hele natt. I løpet av natten begynte jeg å blø utrolig mye, fikk ultralyd som viste at jeg hadde blødd ut nesten alt og at jeg slapp utskrapning. Forferdelig trist opplevelse, har grått og grått og grått. Men glad for at kroppen ordnet dette opp selv og at jeg slapp narkose.

Aborten kom veldig uventet da jeg har hatt så klare og "trygge" symptomer som kvalme, mye sulten, ømme bryster, osv.

Unner ingen andre å oppleve dette, så lykke til alle sammen!!!

Skrevet

Det er utrolig trist... :( Bra du slapp utskrapning..

Blir mange tårer når man opplever dette... hadde selv en MA for litt over 2 uker siden og det var absolutt ikke noe gøy! Håper du snart kommer tilbake på 1 trimester...

 

Stor trøsteklem

Skrevet

Tusen takk for all trøst og støtte. Det hjelper veldig på, føler meg liksom så tom i dag. Lykke til til alle dere som har opplevd dette og prøver å bli gravide igjen. Kommer forhåpentligvis igjen en dag jeg også.

Skrevet

Å, så veldig trist å høre!! Stakkars liten. Håper du har noen gode mennesker rundt deg som kan trøste!!

 

Stor klem. Og lykke til med neste forsøk, vi sees snart, vet du!

Skrevet

Ja føles fryktelig tomt... er litt av en omstilling på en dag..! Man går fra gravid til ikke gravid på kort tid! Jeg hadde utskrapning.. og med det samme jeg våknet så jeg på typen og sa: nå har vi ingen baby lenger... mens jeg stoorhulka :/ Tiltrakk meg oppmerksomheten til alle sjukepleiarene hehe...

 

Man reagerer nok forskjellig på dette.. jeg følte det gikk bedre dagen etterpå!... og hadde det realtivt greit første uken... Men så fikk jeg vite at det var en til på jobb som var gravid og hun var nok omtrent like langt på vei som meg... litt lengre... og det skulle ikke mer til før jeg syntes fryktelig synd på meg selv igjen... Skulle vært 3 mnd i går.. kjipt å tenke på det også! Men nå tror jeg at jeg har hatt EL og håper på full klaff på første forsøk :)

Skrevet

sender deg mange trøsteklemmer!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...