Gå til innhold

noen med TR neste uke? Symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Symptomer eg har:

Tretthet.

Raskere sliten

Fryser lett

Humørsvingninger

luft i magen

Smerter i korsryggen

lett Kvalme/små brekninger

Skiftende hard/løs mage

Ekstra tørst

Overfølsom luktesans

Skjelving

Svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt )

har mensen på 8.mai vis eg ikke tar feil. hadde vondt i eggstokkene ei lita stund 24.april. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte en ting:P eg helte på å besvime i går når eg sto å snakket med ein av sjefene mine. trodde eg sko dette sammen så måtte berre sette meg ned så fort eg fikk sjansen. de virket litt teit og men hu sa ingenting heldivis:P hehe. skummelt.

Skrevet

Har også ikm den 8 mai

Er trøtt, ømme bryst, småkvalm og klarer ikke å spise så mye og litt mensmurringer i magen. Har også vondt i ryggen, men det har jeg hele tiden så kan ikke se på det som et tegn.

Har en følelse av at jeg er gravid, men vi får vente å se:-)

Blir nok skuffet hvis det ikke har klaffet ja.

Skrevet

eg klare heller ikke å spise så mye:P å hatt en følelse om at noe sjer fra snart en uke tilbake. var i kake selskap å klarte ikke så mye kan du si så folk måtte si i fra at eg måtte berre la de ligge:P

håpe heile veien eg nå=)

Skrevet

jeg venter tr den 6-7 mai.

jeg har ikke så mange symptomer nei.

har litt mensmurringer som kommer å går og kan være ganske vondt innimellom men dette er jo vanlig for meg så jeg regner ikke dette som et symptom egentlig:-)har litt stikkninger i magen og musa men har hatt dett før også.

har vel også vært litt ekstra trøtt og sliten men det kan jo være tilfeldig.

om onsdagen så var jeg så trøtt og utmatta at jeg la meg med en gang jeg kom hjem fra jobb.stod opp til hotel cæsar og var fortsatt helt kake og la meg igjen å sov helt rundt.

men ellers så er jeg ikke hatt noe bemerkelsesverdig;-)hehe

jeg har vært veldig bevisst på å ikke kjenne etter symptomer denne måneden og feier alt jeg kjenner under teppet og det ser ut til å funke:-)

føler meg overhode ikke gravid.

det sikreste "symptomet" jeg har er at jeg er blitt spådd at jeg er gravid nå;-)hehe

Skrevet

eg og vil bli spådd de:P

Skrevet

Hei!

Slenger meg med her jeg:)

Venter mensen neste fredag (9. mai)

Kjempespennt. Men INGEN symptomer, unntatt at jeg blir småkvalm om jeg spiser for mye. He he, sikkert like mye psykisk for min del.

Skrevet

Venter mensen 10. mai, og har ingen symptomer, og føler meg heller ikke gravid. hehe. satser på mai, jeg. hadde sex under el, så kan jo hende. men kjenner virkelig ikke en dritt. ikke vond i puppene, ikke humørsvingninger, ikke vondt i korsryggen eller mensmurringer. eneste er veksling mellom løs og fast mage, noe jeg alltid har, hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...