Verdens peneste gutter er mine Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Jeg spiste potetgull med paprika i går kveld, lillegutt ble veldig urolig og gråt til halv 3 i natt. Er overbevisst på at det er det han reagerer på. Nå har jeg kuttet ut brusen også fordi tror han reagerer på det, og nå blir det potetgullet. Blir bra for meg det som skal ned nokså mange kilo.
manonym Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Vet ikke svar på spørsmålet ditt, men et tips: Ikke la ungen gråte og ha det vondt, gi han heller litt sukkervann når han får vondt i magen! kok opp 1 dl vann, ha i en spiseskje med sukker, av den blandingen skal han ha 2 ml.
___________ Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 potetkull består jo hovedsaklig av poteter og fett. kan ikke forstå at det er noe å reagere på. det kan ikke være tilfeldig da?
Sylwania Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 det er løk i potetgullet med parikasmak så det kan godt tenkes at han reagerer på det, Hvis du skal spise potetgull kan du heller prøve vanlig med salt. Jeg drikker ikke brus når jeg ammer og spiser ikke matvarer med løk eller løkpulver fordi barnet mitt reagerer veldig på det.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2008 Nå tenker jeg nok mer på paprika krydderet da, mange som reagerer på paprika. Han lå ikke å skrek, la han på magen for det hjelper når han har mageknip men tørr ikke la han ligge alene på magen heller.
mamman til to gutter Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 det er nok løken han reagerer på, mini gjorde også det, måtte holde meg unna alt med løk og løkpulver. Sånn hvis du ikke vil passe vekten hver dag, men kose deg med potetgull innimellom, så er det ikke løk i sørlandschips med salt:-)
Hva skjer'a?♂ Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Det er løkpulveret de reagerer på, mini gjorde også det. Nesten alt potetgull inneholder løøkpulver:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå