Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tale30
Skrevet

Hei

Bare lurer på om noen drastsk har endret sitt kosthold etter at de ble gravid.

Jeg har selvfølgelig kuttet alkohol, og jeg har ikke lengre lyst på kaffe.Jeg spiser også frokost, lunsj,mellommåltid og middag. Men jeg holder meg ikke borte fra godteri og is. Ikke det at jeg spiser mye av det, men jeg har faktisk fått mer lyst på sånne geleting etter at jeg ble gravid (Er bare 5+6, trodde slike nye lyster kom litt senere). Jeg spiser også ting som nachos og taco til middag innimellom.

Hvor forsiktig er det egentlig man skal være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har levd mye av de siste årene på steinalderkost. nå etter jeg fant ut at jeg var gravid, har jeg gått tilbake til nesten vanlig kost. så det er jo en ganske svær endring.

Gjest Tale30
Skrevet

Steinalderkost? Vil det si nøtter og bær og rått kjøtt? Hehe er ikke helt inne i dietten i steinalderen..

Skrevet

ikke så langt unna, men den er så sivilisert at man steker og koker maten da hehe.

den kalles for det. men betår av alt av ren fisk, rent kjøtt, grønnsaker, frukt, nøtter, bær og egg. ikke noe sukker, mel eller stivelse av noe slag, heller ikke potet. når jeg skriver ren, betyr det at det ikke er utblandet med noe, f.eks kjøttkaker som inneholder potetmel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...