Putzie Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Om ikke jeg går på toalettet etter en hyggestund med min kjære får jeg uvi nesten med en gang Men nå når vi prøver å en liten baby så har jeg ikke gått på toalettet, og hva får jeg? Jo UVI våknet opp med det i dag, og fikk ikke dratt på jobb.. Hvordan skal jeg da kunne holde på "kameratene"? Vil jo ikke at de skal havne i do
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Ligg i ro en halvtime etter sex og gå på do da
Putzie Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2008 Nettopp det jeg har gjort Mye plaget med uvi. Tenker jeg ringer å bestiller legetime til mandag, vet ikke om det er noe man kan få for å frebygge? Drikker tranebær juice innimellom da:P
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 hmm...drikke mye surt. Finnes jo sånne tranebærkapsler da...
scoobydo Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Tranbærkapsler... skal finnes to forskjellige typer tror jg.. også noen man kan ta om man er gravid! Appelsinjuice skal visst også fungere! ...
Putzie Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2008 vært på butikken og kjøpt juice, men de hadde ikke sånne kapsler der..
Putzie Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. mai 2008 Har ikke bil, sambo er ute i skogen med noen kamerater. Han driver med softgun greier og jeg orker ikke gå, for er avhengig av å ha toalettet i nærheten ;P
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 da får du helle innpå me vann og juice!!! har selv kurert blærekatar med bare mye drikke,men merket d tidlig, derfor gikk d over såpass fort
Putzie Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. mai 2008 yes, lemper inn på med det Er blitt bedre enn hva det var kl fem i dag morges, heldigvis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå