Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om ikke jeg går på toalettet etter en hyggestund med min kjære får jeg uvi nesten med en gang :( Men nå når vi prøver å en liten baby så har jeg ikke gått på toalettet, og hva får jeg? Jo UVI :( våknet opp med det i dag, og fikk ikke dratt på jobb..

Hvordan skal jeg da kunne holde på "kameratene"? Vil jo ikke at de skal havne i do ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligg i ro en halvtime etter sex og gå på do da :)

Skrevet

Nettopp det jeg har gjort :P Mye plaget med uvi. Tenker jeg ringer å bestiller legetime til mandag, vet ikke om det er noe man kan få for å frebygge? Drikker tranebær juice innimellom

da:P

Skrevet

hmm...drikke mye surt. Finnes jo sånne tranebærkapsler da...

Skrevet

Tranbærkapsler... skal finnes to forskjellige typer tror jg.. også noen man kan ta om man er gravid! Appelsinjuice skal visst også fungere! ...

Skrevet

vært på butikken og kjøpt juice, men de hadde ikke sånne kapsler der.. :(

Skrevet

finnes nok på helsekostbutikker :)

Skrevet

Har ikke bil, sambo er ute i skogen med noen kamerater. Han driver med softgun greier :P og jeg orker ikke gå, for er avhengig av å ha toalettet i nærheten ;P

Skrevet

da får du helle innpå me vann og juice!!! har selv kurert blærekatar med bare mye drikke,men merket d tidlig, derfor gikk d over såpass fort :)

Skrevet

yes, lemper inn på med det :) Er blitt bedre enn hva det var kl fem i dag morges, heldigvis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...