Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Vi måtte vugge og vugge før, men plutselig har han begynt å sovne av seg selv, UTEN skrik og skrål. Håper det varer...
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Om dagen må vi gå tur eller kjøre bil for å sovne,men når han legger seg om kvelden, ligger han og pludrer i senga ti minutter før han sovner:)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Min baby sovner av seg selv, alltid. Det kan være i sengen, i vippestolen, på armen, på lekematten osv. Er han trøtt sovner han hvor det enn måtte være. Bråk og støy ingen hindring heller. Vi har ingen rutiner, han sover når han er trøtt. Da bare sovner han..... Han har 3 søsken på 1, 3 og 5 år som bråker og herjer, men dette er han vant til. Så det må jo sies da at med fire barn har jeg erfaring med barn, og tar ikke så nøye på det. Han sover når han sover..... Når han sovner på lekematten sin bærer jeg han ofte over i vognen eller noe slik at han får litt ro fra søskene sine. Om kvelden er han våken et par timer før han stelles,ammes og legges i sengen. Sovner helt fint. Slik har alle mine barn vært.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Min datter er 2,5 måned og har til nå skulle bæres, bysses, eller ammes i søvn. Det begynte å bli for tungt med bæringen så de siste dagene har jeg ikke gjort det.. Litt urolig og vanskelig for å sove de andre dagene, men Idag har hun sovnet selv i vuggen to gange;) Hurra..Håper det holder.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Sovner stort sett av seg selv, hvertfall for natten... 11 uker imorgen.
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Mille Sophia er 11 uker nå...på dagtid kan hun sovne uten av vi holder henne i armene & bysser henne...hun sovner gjerne i vippestolen eller på puppen.På kveldstid er hun litt mer urolig,& liker at vi bærer henne.Men hun sovner fort hun er såååååå flink så )
Sunniva78 har to små Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Gutten vår kan noen ganger sovne selv på dagtid, men aldri på kvelden nei. Gleder meg til det, men enn så lenge får vi gi ham den nærheten han vil ha med byssing og bæring:-)
To gull og en på vei Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Nope....har hendt et par ganger når jeg synger for henne, men det skal bysses og bæres eller aller helst trilles i vogn. Men holder på å lære henne det, og hun kommer seg litt dag etter dag, for så å ta noen tilbakeskritt. Men vi er på vei. Er 4,5 mnd.
Minnie Mom Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Vi har ei jente på snart 4 mnd som sovner av seg selv og har gjort det lenge. Jeg la mye vekt på det fra begynnelsen, siden storebroren måtte ammes, bysses, bæres, trilles i søvn frem til han var nesten 1 år (de siste mnd av første året lå vi sammen med han i senga vår til han sovnet og løftet han så over i sprinkelsenga). Denne gangen ville jeg ikke gjøre oss selv den bjørnetjenesten, for det var nok mye vår egen skyld. Tulla blir lagt i senga våken, mett og trøtt, hun kan ligge og småprate og klynke litt, men roer seg etter noen minutter og sovner. Deilig.. )
To gull og en på vei Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 Hun hadde kolikk da, det henger nok en del igjen der tenker jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå