Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg kjøpte meg sånn doppler å bruker den er bare 12+5, men har hørt hjertelyden de 5 dagene jeg har hatt doppler. Men her om dagen skjedde det noe rart, jeg fant hjertelyden som vanlig, hørte også masse rare andre lyder, så lo litt av de å flytta doppler`n bortover, det var da jeg fant hjertelyden .. ca 5-6 cm bortenfor der den var i stad..

For og gjøre en lang historie kort så har jeg prøvd hver dag siden dette, jeg finner hjertelyden, setter fingern der jeg hører den , beveger meg bortover å finner en hjertelyd til.. for og sjekke at den ikke bare har flytta seg litt rundt skifter jeg fort mellom de 2 og hører den å begge stedene, men i mellom de er det helt stille..

Kan det være sånn at jeg ikke har ett, men to foster i magen??

Eller har noen av dere erfaring med å finne hjertelyd og vært borti det samme men at det har vært bare en i magen?

Håper noen vil dele sine tanker om dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med min nr 2 var det sånn.

hun var OVERALT i magen min og legene var sikre på at jeg ventet to inni der. Ble avkreftet ved ord. UL.

denne gangen venter jeg tvillinger... hehe

Skrevet

Hei,

det kan ha vært din egen hjertelyd du hørte. Din hjertelyd slår saktere enn babyens. Det er da pulsen din du hører i magen.

Skrevet

tusen takk for svar.

må innrømme at jeg håper det er bare en inni der, er min første det er snakk om så å få to høres litt skremmende ut, men er det to får man gjøre det beste ut av det å det ordner seg sikkert.

Tror ikke det var min egen puls jeg hørte for begge hjertelydene var like raske.. Har hørt på min egen og den er som du sier tregere enn baby`n sin.. men får håpe den lille inni der bare er superrask å svømmer rundt som en rakett :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...