Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia! Hadde noen skikkelige tak i ryggen i natt...er dette tegn på at ting begynner å nærme seg? De har gitt seg nå, etter 2 paracet og varmepakninger. :-D Nå er det bare stikkinger i underlivet, kjennes ut som kniver...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, smertetak i korsryggen kan være tegn på modning.. Spurte nylig legen min om dette...

Skrevet

JIPPI!!!! Hm...bør vel begynne å tenke på å få satt opp sengen til småen og pakket en bag til meg og pappaen. Ingenting er klart her. KAN jo være 5 uker igjen...men er begynt å tvile sterkt på dette. Nå skal jeg på senteret å møte pappaen min, lurer på om det går bra, sambo er hos broren å bygger hus i helga. Hehe...kanskje i vi har småen ute i løpet av de to neste ukene... *skjelver litt nervøs*

Skrevet

Når er en "fødeklar" forresten, har 22 dager igjen til UL termin... og 18 til legen sin termin

Skrevet

Fødeklar er man visst når det er 21 dager igjen til terminen, for da blir ikke bebien beregnet som prematur om den skulle bli født:)

Spennende dette da.. jeg har termin om 14 dager, trodde det var i gang i går da, men det gikk over.. .(

Skrevet

tihi... artig! Håper vi begge slipper å gå til termin. Da er jeg fødeklar i morgen jeg da!!! tihi.... gleder meg som en unde til juleaften

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...