Gjest Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Hei! Holder på å bli sprø nå, er inne i min 9pp. Har ikm på Tirsdag. Er så dritt lei av å føle på alle symptomene, for så å bli skuffet hver gang. Men denne gangen er litt anderledes (tror jeg hvertfall) fordi brystene er ømmere enn vanelig, og det brune feltet på brystene har vokst og blitt mørkere. Det har det ikke gjort før. Eneste problemet jeg har er at jeg har de siste dagene begynnt å få mensenmurringer. Lurer derfor på om noen kan forklare for meg om mensenmurringen når du er gravid kjennes likt som mensenmurringer når du ikke er gravid? Vet at det sikkert er vanskelig å svare på, men jeg er desperat
tuppa prøvd lenge Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 jeg har sett flere innlegg her inne som som beskriver at mensmurringene er helt like ved graviditet som ved mensen. mange har vært sikre på at mensen har vært like rundt hjørnet men aldri har kommet. så det er absolutt håp for deg!:-) masse lykke til!
gima Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Kan skrive under på det. For meg så kjentes det akkurat likt ut. Var sikker på at mens var rett rundt hjørnet. Men dengang ei.... Er nå 6+1 og murringene kommer ikke så ofte lengre. Var nokså intense fra ca 1 uke etter el og frem til en uke etter IKM. Lykke til! Krysser fingre for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå