Gå til innhold

Hvilken måned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere født i hvis dere kunne velge? og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mai!

Fordi da er det vår,og været blir varmere.

Nydelig tid å trille turer på,pluss at man slipper å gå stortjukk midt på varmeste sommeren.

Skrevet

På våren, april eller mai.. da får man permisjon når det begynner å bli sommer i lufta og det er jo perfekt. tenk deg å sitte inne på jobb, høygravid, og så når sommeren er over får du permisjon og da er finværet over, og du har ikke fått nytt det litt engang, og så er det ut å trille i pissevær, og ungen blir forkjølet når den er en uke..

Jeg har termin i begynnelsen av juni og er stoooooooorfornøyd

Skrevet

våren høres jo flott ut, for da har man mange mnd på seg etterpå å trimme litt på tur med barnevogn og komme seg ut i finværet;) jeg har ikke termin før i oktober, men skal bli herlig å slippe og gå med for trange vinterklær og måtte dekke seg veldig til fordi det er kaldt. da blir det tights og tunika på meg i sommer;) så blir klærne også brukt etterpå svangerskapet;) selv om det sikkrt blir tungt og varmt, så sier jeg pytt-pytt.

Skrevet

Tja... hele året bortsett fra i perioden junii-august. Må være grusomt å enten ha en nyfødt bebis i sommervarmen eller være høygravid...

Skrevet

mars :) mi første fødte er født da. Husker jeg våren begynte å komme og mere og mere sol. Og så var det sånn en deilig sommer og hadde hele sommeren ilag med en liten baby.

Mindre klær å pakke på den lille osv.

Nå venter jeg en augustbaby, sist på aug, så denne gangen blir det høst baby og vil få hele den mørketiden først..ugg..

Skrevet

På vårparten, helt klart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...